שיווק ופרסום

החיסון שכל בני ה-65 ומעלה יכולים לקבל עכשיו בקופת החולים

השבוע יעלה קמפיין פרסומי המציג את מחלת שלבקת חוגרת ואת החיסון החדש שיכול למנוע אותה. הקמפיין מגיע עם כניסתו לסל הבריאות של חיסון מונע חדש מפני שלבקת חוגרת, שהחל מהחודש זמין במסגרת סל הבריאות עבור בני 65 ומעלה 

מערכת ice |  1
שלבקת חוגרת (צילום GSK)
השבוע תעלה חברת GSK עם קמפיין פרסומי רחב היקף המציג את מחלת שלבקת חוגרת ואת החיסון החדש שיכול למנוע אותה. הקמפיין, בקריינות של העיתונאי קובי מידן, ממחיש את הכאבים שגורמת השלבקת חוגרת באמצעות תיאור הכאב שנגרם כמו כוויה ממים רותחים או דקירות של אלפי  מסמרים, וקורא לציבור להתחסן מפניה. הקמפיין יעלה בהפסקת הפרסומות בטלויזיה וברדיו, במודעות בעיתונות, בבאנרים במדיה דיגיטלית, וברשתות חברתיות. 

שלבקת חוגרת הינה מחלה הנגרמת  מנגיף וריצלה זוסטר (VZV) אותו נגיף שגורם לאבעבועות רוח בילדים ונשאר רדום בגוף האדם. 90% מהאוכלוסיה בגילאי 50 ומעלה נושאת את הנגיף, ו-1 מכל 3 אנשים עלול לחלות בשלבקת חוגרת במהלך החיים. שלבקת חוגרת יכולה להתבטא בכאבים חזקים שעלולים להמשך שבועות ואפילו חודשים, בפריחה ומלווה בשלפוחיות מגרדות לאורך חגורה עצבית (עצבי הפנים או הגפיים) וקושי בתפקוד היומיומי.
החל מה-1.7.2023 החיסון החדש מפני שלבקת חוגרת, שינגריקס (Shingrix), זמין במסגרת סל הבריאות עבור  בני 65 ומעלה או בני 18 ומעלה עם סיכון מוגבר להרפס זוסטר. גילאי 50-65 יוכלו לקבל את החיסון במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות החולים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר לא מאמינה בחיסונים. מי יודע מה מסתתר שם (ל"ת)
    אורח 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור