שיווק ופרסום

רשת מוצרי החשמל הזאת פותחת סניף ראשון במגזר הערבי

מתרחבת לזכיינות במגזר: רשת "עולם הקולנוע" משיקה מודל זכיינות חדש וסניף ראשון במגזר הערבי בעיר רהט במסגרתו בהשקעה של חצי מיליון שקלים
מערכת ice | 
רהט (צילום ויקיפדיה)
רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע" ממשיכה בצמיחתה, חודרת לראשונה למגזר הערבי ומקימה סניף ראשון בעיר רהט בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח. הסניף החדש ממוקם באזור התעשיה של העיר רהט ומתפרס על פני 200 מ"ר, מדובר בסניף הראשון של "עולם הקולנוע" הפועל בשיטה של זכיינות ופונה בייחוד למגזר הערבי. את הסניף החדש של "עולם הקולנוע" פותח פריד מלחי זיאדנה, איש עסקים מוכר בעיר רהט. באירוע הפתיחה שהתקיים ב-14/6/23 בסניף עולם הקולנוע ברהט ברחוב עומר אלמוכתר, נחכו ראש העיר רהט - עטא אבו מדיגם, פריד מלחי זיאדנה זכיין הסניף, אברהם בר שדה בעל רשת "עולם הקולנוע" ומקסים אוחנה מנכ"ל הרשת.
במקביל, רשת "עולם הקולנוע" אשר פעלה עד כה במודל של סניפים בבעלות הרשת, משיקה עתה לראשונה מודל זכיינות, ונמצאת בימים אלה במשא ומתן לפתיחת סניפים נוספים במודל של זכיינות בצפון הארץ ובדרום.
מודל הזכיינות בו עובדת רשת "עולם הקולנוע" הינו מודל בו הזכיין, בעל הסניף, נהנה ממערכות המידע, מערך ההפצה, מחירי הקנייה של הרשת וכמובן הפרסום שהרשת משקיעה. בנוסף, הזכיין זוכה לקבל את המוצרים הבלעדיים אשר מיובאים ונמכרים בסניפי "עולם הקולנוע", בין היתר "עולם הקולנוע" מייבאת בשנה האחרונה את מוצרי חברת בוש וסימנאס באופן עצמאי, זאת עקב הפסקת עבודה עם היבואן הרשמי BSH ונמכרים במחירים זולים ב- 15-20% ממחירי היבואן הרשמי. כל זאת בתמורה לאחוזים בודדים, אותם מפריש הזכיין לטובת הרשת עבור תפעול המערך.

צילום: סמאח מלחי
מנכ"ל עולם הקולנוע, מקסים אוחנה: "רהט מבחינתנו הינה יעד שאנו רואים בו חשיבות לפתיחת סניף נוסף של הרשת, היות ומדובר באוכלוסייה שעד היום לא נהנתה מספיק מחוויית הקנייה שאנו מספקים, הן מבחינת המחיר והן מבחינת השירות. עשינו את מירב המאמצים על מנת לפתוח את הסניף.
עוד בטרם ה"עיד אל פיטר". פתיחת הסניף החדש במודל של זכיינות הינה חלק מאסטרטגיית הרשת, להמשיך ולהתרחב תוך מודל כלכלי אשר נותן ערך מוסף לזכיינים ולנו כרשת, זאת במטרה לשרת את ציבור הלקוחות הרחב בסטנדרט גבוה ובפריסה בכל חלקי הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה