שיווק ופרסום

מותג ההנעלה עושה זאת שוב: ניין ווסט פתחה סניף דגל בצפון

רשת ניין ווסט פתחה סניף דגל חדשה בקניון עופר הקריות, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים. החנות החדשה תואמת בעיצובה לאלו בניו־יורק. מנכ"ל הרשת: "קיבלנו החלטה להתרחבות כוללת של המותג בישראל מתוך רצון להמשיך ולתת ללקוחות חווית קנייה יוקרתית בינלאומית עם דגש על שירות פרסונלי"
מערכת ice | 
השקת סניף ניין ווסט (צילום דורון גולן)
רשת ההנעלה הבין-לאומית, ניין ווסט, עושה זאת שוב. בתקופה האחרונה נפתחו מספר סניפים חדשים לרשת האהובה ברחבי הארץ, וביום חמישי האחרון הושק סניף הדגל החדש של הרשת בקניון עופר הקריון בצפון הארץ.
בכירי קבוצת בריל שמייבאת ארצה את המותג, השיקו את החנות, בה הושקעו כחצי מיליון שקלים. האירוע החגיגי כלל מינגלינג, טקס קביעת מזוזה, גזירת סרט והשקתה של קולקציית קיץ לשנת 2023. החנות החדשה מעוצבת באופן זהה לחנויות הדגל של המותג בניו־יוק. באירוע נכחו מוזמנים רבים, בהם מנכ"ל המותג בארץ, אלמוג שרעבי, ומנכ"ל קניון עופר הקריון, גיא קרן.

גיא קרן ואלמוג שרעבי. צילום: דורון גולן.
את האירוע פתח אלמוג שרעבי, מנכל המותג ניין ווסט ישראל שאמר: "השקענו בפתיחת הסניף כחצי מיליון שקל, והוא מעוצב בקונספט החדש של חנויות המותג בבירות העולם. קיבלנו החלטה להתרחבות כוללת של המותג ניין ווסט בישראל שנמצא במגמת צמיחה מתמדת, בהתאם לאסטרטגיית המותג העולמית מתוך רצון להמשיך ולתת ללקוחות חווית קנייה יוקרתית בינלאומית עם דגש על שירות פרסונלי. החלטנו לפתוח חנות דגל לתושבי צפון הארץ, ובחרנו בקניון עופר הקריון הנחשב למוביל ולגדול בצפון, אליו מגיעים מכל האזור".
גיא קרן, מנכ"ל עופר הקריון, חתם את האירוע ואמר: "אנו שמחים ומתרגשים עם פתיחתו של סניף הדגל של רשת NINE WEST בצפון הארץ. פתיחתו של סניף זה הינה חלק ממהלך ענק המתרחש בתקופה זו בעופר הקריון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה