שיווק ופרסום

עומר אדם מחלק את המשקפיים שלו במתנה: מי הזכאים?

בתגובה לכך שיצטרך לשלם פיצוי ל-VERSO, מיחסי הציבור של עומר אדם נמסרה תגובה ללא קשר, אך עם הפתעה: "עומר אדם שולח ברכות לנבחרת הכדורגל הצעירה של ישראל, שעלתה לראשונה בהיסטוריה לרבע גמר גביע העולם. עומר אדם מעניק מתנה לכל שחקן בנבחרת ולכל איש צוות, זוג משקפי קאטליה. עם ישראל חי"
מערכת ice | 
עומר אדם אופטיקנה (צילום יחצ)
עומר אדם ייאלץ לפתוח את הכיס. אחרי ששימש במשך תקופה לא מבוטלת כפרזנטור של מותג המשקפיים VERSO, הצדדים נקלעו לסכסוך עסקי ונאלצו להפרד בטעם רע. אלא ש-VERSO פתחה נגד הזמר והחברה שבבעלותו בבוררות בארצות הברית, שלא התקבלה על ידי הצד השני שסירב לקחת חלק.
אלא שהבוררות פסקה עבור VERSO, כאשר נמצא כי החברה של עומר אדם לכאורה הפרה את תנאי ההסכם בין הצדדים לאור שיתוף הפעולה שלו עם רשת אופטיקנה, האחרונה לא הייתה חלק מההסכם בין הצדדים ולכן לא תופעל נגדה כל סנקציה, כך דווח במאקו.

לאחר שאדם חויב בתחילה בישראל לשלם 40 אלף שקל על ידי בית המשפט מחוזי ל-VERSO עבור הוצאות משפט, הזמר ערער לעליון ושם נדחה וחויב להעביר את הסכום לחברה בכל זאת.
ביהמ"ש העליון דחה את בקשת רשות הערעור שהוגשה, ואף חייב לשלם גם הפעם הוצאות משפט לחברת VERSO, אותה מייצגים עורכי הדין אסא קלינג ועמית מור ממשרד "נשיץ ברנדס אמיר", בסך 7,500 שקל.
מיחסי הציבור של עומר אדם נמסר: "עומר אדם שולח ברכות לנבחרת הכדורגל הצעירה של ישראל, שעלתה לראשונה בהיסטוריה לרבע גמר גביע העולם. עומר אדם מעניק מתנה לכל שחקן בנבחרת ולכל איש צוות, זוג משקפי קאטליה. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה