שיווק ופרסום

רשת am:pm במהלך מרגש: כוכב "הישרדות" ישיק מוצרים חדשים

am:pm ו-TIKI בשיתוף פעולה חדש: רשת הסופרמרקטים האורבנית והמיזם החברתי של השורד סהר כהן, הפועל להעצמה של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן, משלבים כוחות
מערכת ice | 
סניף am:pm (צילום יח"צ)
am:pm, רשת חנויות הסופרמרקט, המביאה חווית קנייה אורבנית, פועמת ודינאמית לכ-60 סניפים מחיפה ועד נס ציונה, חוברת למפעל החברתי TIKI של יוצא 'הישרדות' סהר כהן, התורם מרווחיו לעמותות התומכות בחולי סרטן ושואב מהם השראה. 
במסגרת שיתוף הפעולה יפיק TIKI עבור am:pm מגוון מוצרים ייחודיים שנבחרו על ידי הרשת לאחר תהליך חשיבה וגיבוש רעיוני ובהלימה לאורח החיים והאג'נדה של קהילת לקוחותיה. הפריטים הנבחרים יוצרו ויעוצבו בהשראת סיפוריהם האישיים ועל ידי חולי ומחלימי סרטן.

המוצר הראשן שהושק לאחרונה לקראת יום כדור הארץ אשר צוין ב-22.4.23, הינו מארז קשיות במבוק רב פעמיות ידידותיות לסביבה. הקשיות עשויות מ-100% במבוק טבעי ואיכותי העמיד במים. הן ניתנות לניקוי קל בעזרת המברשת שכלולה במארז ונשמרות לאורך זמן.
נטלי מורדי בר, מנהלת שיווק של am:pm, ציינה: "אנחנו מחבקים את שיתוף הפעולה עם TIKI ונרגשים לצאת לדרך ארוכה עם מפעל חברתי שעושה טוב לקהילה ולסביבה. כרשת המציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מרצ'נדייז, הבחירה ב-TIKI הייתה עבורנו טבעית ומתבקשת. בזכות שיתוף הפעולה המבורך מעתה יוכלו הלקוחות שלנו ליהנות ממרצ'נדייז - פריטים שימושיים, טרנדיים או כאלה שפשוט מעלים חיוך - עם ערך מוסף אמיתי לקהילה ולסביבה". נטלי מורדי בר הוסיפה כי בקרוב יגיעו לחנויות am:pm מוצרים נוספים ובהם פריטי אופנה, גאדג'טים ועוד וציינה כי לקוחות הרשת ייהנו ממחירים אטרקטיביים במיוחד עבור מוצרי TIKI.
סהר כהן, מייסד ומוביל המיזם: "TIKI הוא מפעל חברתי קרוב לליבי, המלווה אותי ואת הסיפור האישי שלי כבר שנים. תמיד משמח לדעת שהפעילות שלנו מצליחה להגיע לקהלים שונים ולעזור לאנשים שזקוקים לעזרתנו. אני מודה ל-am:pm ששמו את המטרה הקדושה הזו לנגד עיניהם וראו לנכון להתגייס למען האחר. שיתופי הפעולה עם חברות שונות מצליחים לייצר אימפקט חברתי, והפעם החיבור עם am:pm מרגיש כמו כפפה ליד, מבורך ונכון. מאחל לנו שתמיד נהיה בצד הנותן״.
ליאור יוגב, מנכ"ל am:pm, ציין: "כרשת השמה לנגד עיניה את הערכים המשקפים את תפיסת העולם וסגנון החיים של קהל לקוחותינו, אנו גאים ונרגשים לתמוך ולהיות שותפים לעשייה המבורכת של TIKI העושה טוב לקהילה ולסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה