שיווק ופרסום

אמיר חצרוני זכה בקמפיין: זו החברה ששכרה את שירותיו

"האישה אומרת שהיא הולכת לקניות אבל נעלמת עם גבר מסתורי בצימר בירוחם? הבעל בורח ל'נסיעת עסקים' בקוסטה דה-לה-סול? אל תבזבזו את הכסף אצל פסיכולוגית. קחו חוקר פרטי. אין על קוונטין חקירות!", כך כתב הפרופסור בטוויטר בצירוף הפרסומת בכיכובו
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
לא תאמינו, אבל הפרופסור הפרובוקטיבי אמיר חצרוני זכה לקמפיין. מי שזכה בשירותיו של חצרוני הוא משרד חקירות פרטי "קואנטין חקירות". בפרסומת, אותה הפרופסור שיתף בחשבון הטוויטר שלו, נראה אדם אשר מתעורר לצלילי שעון מעורר, מסתובב לאשתו ואומר לה "בוקר טוב מאמי".
אלא שאז, "האישה" מסתובבת ומתגלה כי מדובר בחצרוני, שמזדעזע ומתחיל לצעוק: "איזה מאמי? איזה טוב? תגיד לי אתה הגעת מהמאדים? ממתי יש לי בעל? ועוד עם זקן. אני לא מכיר אותך וממתי אני הולך לישון איתך?". בשלב זה, המצלמה עוברת למי שנראה כמו נציג החברה, שאומר: "אשתך השתנתה לך במהלך השנים? יש לך סיוטים? חשדות? קואנטין חקירות". כך זה נראה: 
   
חצרוני הוסיף את הכיתוב הבא לשיתוף הפרסומת: "האישה אומרת שהיא הולכת לקניות אבל נעלמת עם גבר מסתורי בצימר בירוחם? הבעל בורח ל'נסיעת עסקים' בקוסטה דה-לה-סול? אל תבזבזו את הכסף אצל פסיכולוגית. קחו חוקר פרטי. אין על קוונטין חקירות!". הפרופסור טעה בשם של החברה אותה הוא מפרסם, אבל אנחנו לא המעסיקים שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תזכרו את השם קוונטין חקירות , תוך חודש נעלם מהשוק (ל"ת)
    יעקב אשדוד 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור