שיווק ופרסום

שיתוף פעולה בין שיבא לשנקר: כך רפואה ואומנות מתכנסות יחד

שיבא BEYOND מודיעים על שנה נוספת של שיתוף פעולה עם מכללת שנקר, במסגרתו סטודנטים יזכו לקחת חלק בעיצוב ופיתוח עולמות רפואה הניתנת מרחוק במסגרת טיפול ואשפוז ביתי
מערכת ice | 
שיבא ושנקר (צילום שיבא Beyond)
בית החולים הווירטואלי, שיבא BEYOND, מודיע על שנה נוספת של שיתוף פעולה עם מכללת שנקר, במסגרתו סטודנטים מתחומי העיצוב וההנדסה בשנקר ייקחו חלק בעיצוב ופיתוח עולמות הרפואה מרחוק, במטרה לשמור על רצף טיפולי ולענות על אתגרים שעלולים לעלות בעת מעבר לטיפול ביתי.
במסגרת התוכנית התלמידים יחברו למומחי שיבא על מנת להגשים את מטרת הנגשת הסביבה הביתית למטופלים ומת העמנה לאתגרים באשפוז ביתי. האתגרים הללו נוגעים בכמה תחומים והם ילדים, נשים פסיכיאטריה ועוד, וכמובן בכמה דרגות חולי שונות.
ד״ר גליה ברקאי, מנהלת שיבא BEYOND מסרה: "כבית חולים ווירטואלי שמושתת על חדשנות ויצירתיות במודלים של טיפול, אנו מברכים על שת״פים אקדמיים כגון השת״פ עם שנקר, אשר יסייע לנו במציאת פתרונות חדשניים לאתגרים שעולים בעולם המתפתח של הרפואה מרחוק והאשפוז הביתי. אנחנו מצפים וסקרנים לראות את הרעיונות והתוצרים מההפריה ההדדית של סטודנטים וצוות רפואי בתכנית זו".
מיכל פאוזנר, חברת סגל במחלקה לתקשורת חזותית ומרצה בקורס הוסיפה: "כשהתחלנו את העשייה המשותפת, לפני שנתיים, האמנו ששיתוף הפעולה יכול לייצר הזדמנות משמעותית הן לסטודנטיות ולסטודנטים והן לצוותים הרפואיים. אנחנו שמחים על ההזדמנות לצלול שוב למחקר ויצירה משותפים בהם שילוב הידע והמיומנויות חוצי הדיסציפלינות הם קריטיים להתמודדות עם האתגרים המורכבים הנדרשים לשמירה על הרצף הטיפולי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה