שיווק ופרסום

רגע לפני החתונה: טיטי איינאו תקבל שמלות כלה בעשרות אלפי שקלים

הדוגמנית ואשת העסקים טיטי איינאו תוביל את קמפיין הכלות של בית האופנה מרגוט. הקמפיין יימשך גם לחתונה עצמה, כאשר בית האופנה יעצב לה בעיצוב ותפירה אישית 3 שמלות לאירוע המרגש
מערכת ice |  4
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
בשורות משמחות ומשתלמות למלכת היופי לשעבר טיטי איינאו, רגע לפני שהיא מתחתנת עם בן זוגה צחי פרנקל: בית האופנה מרגוט, בעיצובן של שירן מרגוט נבון ואלה קליסקי כהן, בחר באיינאו (31) להוביל את הצילומים לקולקציית קפסולה ייחודית לכלות.
איינאו צפויה להינשא במציאות ב-2 לאפריל ושיתוף הפעולה עם מרגוט יימשך גם לחתונה עצמה - כאשר בית האופנה יעצב לה בעיצוב ותפירה אישית 3 שמלות לאירוע המרגש. הקמפיין החדש מוערך בעשרות אלפי שקלים.

טיטי, אמא לדוריאן בן החצי שנה, התארסה לצחי לפני שנה בחופשה רומנטית בתאילנד. היא פרצה לתודעה ב-2013 כאשר נבחרה למלכת היופי של ישראל, מאז מדגמנת לקמפיינים בארץ ובעולם, מעבירה הרצאות ברחבי העולם על סיפורה האישי וגם מתחזקת עסק בתחום הקוסמטיקה והביוטי. בימים אלו היא מככבת בהצגה "שוקו וניל" המציגה בתאטרון העברי.
בית האופנה מרגוט הוקם ב-2012 ולאחר מכן עבר לתל אביב. העסק מתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב בתפירת קוטור אישית ובין הלקוחות המפורסמות: נטע אלחמיסטר, מישל גרציג, דנית גרינברג, יובל כספית, ריף נאמן, טיילור מלכוב, שי מיקה ונוספות.
בחודש שעבר חשפה טיטי איינאו תופעות רפואיות שעברה אחרי הלידה, כאשר החלו לה קרחות בשיער שהחל לנשור, תקופה אחרי שילדה. "לא ידעתי אם לשתף, אבל זה מלחיץ ואני רוצה לשמוע מה הפתרון הכי טוב!", כתבה טיטי בגילוי לב. "העיגול הזה שאתם רואים כאן הוא קרחת או התקרחות שצצה לי ממש בשבועות האחרונים. בחיים לא היה לי דבר כזה, ונכון שילדתי לפני שלושה חודשים, ויש נשירה טבעית - אבל זה נראה לי מוגזם! בא לי לבכות, אמאל'ה, אני לא יודעת מה לעשות... זה בשני הצדדים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה????
    נעמה 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה יפה בה???? כלום ושום דבר
    סגור
  • 3.
    תעשי כמו האתיופיות שזירת שיער (ל"ת)
    דיויג 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    טיטי
    אורחת 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמעתי את טיטי בכמה ראיונות בתוכניות הבוקר סופר אינטליגנטית שפה צחה מדברת וקולעת ממש לעניין בצורה מאד תרבותית וראויה , שכמה אנשי ממשלה יכולים לקחת ממנה דוגמה.
    סגור
  • 1.
    טיטי ק
    חח 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כבר ילדה יש לה ילד עכשון חתונה רוצה שימלה לבנה
    סגור