שיווק ופרסום

טמבור משיקה קמפיין חדש עם שיתוף פעולה אומנותי במיוחד

חברת חומרי הבניה והצבע טמבור משיקה קמפיין חדש עם מיטב האומנים הישראלים בתחום הריהוט והטקסטיל
מערכת ice | 
קמפיין טמבור (צילום צילום מיכה לבונטין)
חברת חומרי הבנייה והצבע טמבור מודיעה היום (ד') על השקתו של קמפיין חדש, במסגרתו היא משתפת פעולה עם אומנים ישראלים וכך נותנת להם ולאומנות הישראלית בכלל את מקום הכבוד שמגיע לה. 
במסגרת הקמפיין שמפיק משרד הפרסום 'מקאן', יעלו מודעות של טמבור שישלבו פרטי עיצוב ואומנות, פרי יצירתם של אומנים מקומיים. לקמפיין ניתן השם SPACES ועוצבה למענו מניפת צבעים חדשה עם רקע עכשווי לחיים עירוניים. הצבעים לוקחים השראתם מהעיר, קו הרקיע, מהחללים שנוצרים בה ועוד. 
לוקחים חלק בקמפיין סטודיו Knots, שהוקם על ידי נטע טסלר המתמחה בעיצוב אקססוריז לבית, סטודיו קולקטי של האחיות יערה וענת אשכול והמעצב רועי חלוצי. כמו כן משתתף הסטודיו Now של המעצבת הקרמית והבשלנית עירית בירן, המתמחה בעיצוב כלי אוכל הגשה, נוי ועוד בעבודת יד, וסטודיו IOTA של שולה מוזס וטל צור, המעצבים ריהוט מבוסס טקסטיל.
צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת טמבור מסרה: "טמבור הוא מותג ישראלי אשר לאורך השנים נושק לעולמות האדריכלות העיצוב והלייף סטייל. היום, יותר מתמיד, אנחנו מאמינים בחיבור שבין שני העולמות ולוקחים אותו שלב אחד קדימה באמצעות שיתוף פעולה עם מעצבים ישראלים מתחומים שונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה