שיווק ופרסום

כוכב המפקדת בקמפיין חדש: מותג פריסבי של קבוצת קרסו

תחת הסלוגן "תשתחררו, זו רק מכונית" יוצאת קבוצת קרסו בקמפיין בשווי של כ-שמונה מיליון שקל. הפרסומת עלתה לפני כמה ימים לשידור בערוצים המסחריים ומלווה בפרסום שילוט בכיכובו של דור הררי

מערכת ice | 
קמפיין פריסבי דור הררי (צילום יחצ)
קבוצת קרסו משיקה את מותג freesbe (פריסבי) בישראל וכבר ביום ראשון האחרון יצאה החברה בקמפיין חדש בערוצים המסחריים ובשלטי חוצות תחת הסלוגן "תשתחררו, זו רק מכונית". את הקמפיין מוביל השחקן דור הררי (תאג"ד, המפקדת ועוד).
הקמפיין הוא חלק ממהלך כולל של פריסבי המגדירה מחדש את עולם הרכב של ישראל ומציעה תפיסה חדשה המהווה מענה לשלושת הכשלים המרכזיים בענף: מחיר טעות גבוה ברכישת רכב (חרדת רכישה), חוסר ביעוץ מקצועי ושקוף, ותהליכים מתישים.
בפעם הראשונה כל הפתרונות נמצאים במקום אחד ואלה יוצרים חסכון בזמן, הצעת ערך משתלמת וגמישות חסרת תקדים בענף הרכב הישראלי.

מגוון השירותים הרחב ביותר בשוק הרכב הישראלי מונגש כעת לציבור תחת המותג freesbe (פריסבי) , בפלטפורמה דיגיטלית המתקדמת ביותר בענף הרכב  וכן בלמעלה מ – 100 אתרי מכירה ושירות הפרוסים בארץ, וזאת באמצעות חברות מבוססות ומנוסות הנמצאות בבעלות ובניהול ישיר של החברה.
איציק וייץ מנכ"ל קרסו: "freesbe הוא המהלך המקיף והגדול ביותר שביצעה הקבוצה בעשרים השנים האחרונות זאת בזכות שורה של רכישות ומיזוגים שביצעה החברה והובילו למהלך הנוכחי. עם השקת freesbe אנו הופכים לקבוצת הרכב הגדולה והמגוונת בישראל המציעה ללקוחותיה את חווית הרכב הקלה, הזמינה והנוחה ביותר".
קרדיט קמפיין:
ניהול קריאייטיב: אלון זייפרט.
ארט דירקטור: איתן כהן.
חברת הפקה: ג'ימיני.
במאי: אלי סברדלוב.
מנהל קריאטיב וסופרוויזר פוסט: אילן בוני.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה