שיווק ופרסום

משרד הפרסום טוויסטד זכה בתקציב רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל

רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל חוברת לראשונה למשרד הפרסום והסושיאל טוויסטד אשר עבורו זה לקוח קולינריה ראשון מסוגו
מערכת ice | 
אלון מוליאן (צילום יחצ)
רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל, המונה 35 סניפים ברחבי הארץ, החלה את שנת 2023 בהתרחבות שיווקית עם בחירתה לעבוד עם משרד הפרסום "טוויסטד". עבור טוויסטד, המייצג לקוחות כמו "קניוני עופר", "ביופט" ו"מטרו מוטור" מדובר בלקוח ראשון בתחום הקולינריה.
תקציב הפרסום של בוטיק סנטרל לשנה הקרובה יעמוד על כ-2 מיליון שקלים, ובבוטיק מצהירים כי תקציב הפרסום שלהם עתיד לגדול עם השקת הסניפים הנוספים המתוכננים להיפתח במהלך השנתיים הקרובות.
 
גילה מגן מורדורוביץ', מנכ"לית בוטיק סנטרל: "שנה מרגשת וחשובה עבורנו, בה לראשונה חברנו למשרד פרסום מוביל והגדלנו את תקציבי השיווק. הבחירה בטוויסטד המתמחה ב  Brandformance  צפויה לרענן את הדיאלוג שלנו עם הלקוחות הקיימים והחדשים".
רשת בוטיק סנטרל, בבעלות שף קונדיטור עופר גל, נוסדה בשנת 2004 ומאז היא נושאת את בשורת חווית הפטיסרי הפריזאי ומובילת תרבות "קפה ומאפה".
"טוויסטד" אשר נמצאת בבעלות משותפת של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור נולדה וגדלה בעולם הדיגיטל, ובמשך 16 השנים מאז היווסדה צמחה והתפתחה למשרד פרסום, שפועל גם בעולמות האופליין הקלאסיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה