שיווק ופרסום
טוויסטד עם תקציב חדש: פרסום ל-PowerCard במיליוני שקלים
משרד הפרסום טוויסטד נבחר לטפל בתקציב הפרסום של מועדון הלקוחות וכרטיסי האשראי PowerCard , חברת בת של "פישמן רשתות".
התקציב מוערך ב-3 מיליון שקלים, והוא כולל פרסום בדיגיטל ובאופליין. כאשר, קמפיין ראשון עולה בימים אלה, תחת הסיסמה:" PowerCard - לי זה עלה פחות!".
עוד ב-
קמפיין PowerCard
אלון מוליאן, מייסד טוויסטד, מסר: "אנחנו מודים ל-PowerCard על האמון וגאים להתחיל לטפל בתקציב . אנו רואים הזדמנות מעולה לעשות ביחד עם צוות השיווק של המותג את קפיצת המדרגה הבאה. אין ספק שיש המון פוטנציאל ושהמותג מתאים מאוד ליכולות שלנו, כמשרד שהוא Digital first. עבודת AO דיגיטלית, שימוש בדאטאות, פעילות בולטת בסושיאל, עבודה מדויקת מול קהלים והפעלת משפכים עמוקים וחכמים".
הגר ברזילי, סמנכ"לית השיווק של PowerCard הוסיפה: "חיפשנו משרד שיכול ללוות אותנו ושמתאים ל-DNA של המותג. הבחירה בטוויסטד הייתה קלה. יש לנו היכרות ארוכת שנים עם העבודה של המשרד ואני סומכת על הצוות של twisted שידעו לתת לנו את סל הפתרונות שאנחנו צריכים, גם בקריאייטיב בולט ומדויק וגם בעבודת מדיה חכמה, כדי לעשות את ההבדל עבורנו".
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה