שיווק ופרסום

חברת WalkMe משיקה תא נשים בהשקעה של עשרות אלפי שקלים

חברת WalkMe מודיעה על השקת תא נשי חדש עבור 200 עובדות החברה, במסגרתו העובדות ייהנו מסדנאות להעצמה בתחומים שונים
מערכת ice |  2
תא נשים ווקמי (צילום יחצ)
חברת WalkMe השיקה בחודש שעבר תא נשים ייחודי בהשקעה של עשרות אלפי שקלים, שמטרתו להעצים את 200 עובדות החברה בארץ. לתא החדש הוענק השם WIT (Woman Inclusivity Team).
במסגרת השקת התא, בחודש דצמבר כל שבוע הוקדש למטרה אחרת, כאשר בכל שבוע הוזמנו מומחיות מעולמות תוכן שונים. הסדנאות והמפגשים עסקו בתזונה, אסרטיביות,  ביטחון עצמי, זכויות נשים, הגנה עצמית ואוריינות כלכלית.
לצד זאת, התא החל לשתף פעולה עם עמותת פעול"ה שפועלת למען אספקת פרנסה לעיוורים ולאנשים עם לקות ראייה. בשבוע שעבר מעסות מהעמותה התארחו במפגש של התא והעניקו טיפולים לעובדות. כמו כן, עובדות החברה קיבלו פריטי סוואג מעוצבים.
מאי בינסטוק אורון, ראש תחום מיתוג מעסיק בחברת WalkMe ומייסדת התא סיפרה: ״בחרנו להקים את תא הנשים שלנו במטרה לחבר בין נשות החברה ולהעניק להן ערך מוסף, כזה שיוכל ללוות אותן לאורך יום העבודה וגם מעבר. בחרנו לסיים את 2022 בפעילויות מגוונות שיעניקו לנשים כלים מגוונים המסייעים בפיתוח אישי ומקצועי, כמו המפגש עם יועצת כלכלית המתמחה בבניית עצמאות כלכלית לנשים; סדנה לדיבור אסרטיבי; הגנה עצמית ואחרות. כולנו מלאות הערכה על התמיכה והעידוד של WalkMe להשקיע משאבים בנשות החברה, כמו גם בתאי עובדים נוספים שתומכים בקבוצות ובמטרות חברתיות אחרות אשר משקפות את ערכיה. בימים אלו אנו כבר עובדות על המשכיות הפעילויות לשנת 2023״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ניסיון להראות שאנחנו רוצים נשים כדי לשלם פחות
    טוב 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מנציחים את הבעיה והינה עוד גל פיטורים
    סגור
  • 1.
    הטובות
    גיל 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לחברת WalkMe יישר כח !
    סגור