שיווק ופרסום

מכרז חדש: רשות שדות התעופה מחפשת משרד פרסום

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז למשרד פרסום שילווה את התאוששות של התעופה הבינלאומית בישראל ואת נתב"ג, בו יעברו בשנה הבאה על פי התחזית מעל 24 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות
מערכת ice | 
שדה תעופה נתב"ג (צילום Magma Images)
מכרז הפרסום של רשות שדות התעופה יוצא לדרך: עם התאוששות עולם התעופה מהמשבר העולמי וחזרת הטיסות, רשות שדות התעופה מפרסמת מכרז למשרד פרסום שיספק גם שרותי תקשורת, תקשורת משברית, פרסום ויחסי ציבור במדיה החברתית, שיווק בארץ ובעולם ושרותי הפקה.
המכרז החדש לפרסום כולל את נמלי התעופה הבינלאומיים בן גוריון ונמל התעופה "רמון", שדות התעופה הפנים ארצי ומעברי הגבול היבשתיים המנוהלים על ידי רשות שדות התעופה. תקופת ההתקשרות במכרז הינה לשלוש שנים וכוללת אופציה לשלוש שנים נוספות מרגע חתימת החוזה.
משרד הפרסום ילווה את התאוששות של התעופה הבינלאומית בישראל ואת התשתית העיקרית של התעופה - נמל התעופה בן גוריון. בנתב"ג יעברו בשנה הבאה על פי התחזית מעל 24 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות.

על פי תנאי הסף שפרסמה רש"ת, יכולים לגשת למכרז משרדי פרסום עם מחזור שנתי של מדיה של 30 מיליון שקל לפחות במהלך 4 השנים האחרונות, אשר מעסיקים מעל 40 עובדים ומחלקות הכרחיות - קריאייטיב, ניהול לקוח, הפקה וסטודיו.
תנאי סף נוספים הינם: משרדי פרסום אשר ניהלו עבור לפחות לקוח אחד תקציב פרסום הכולל קריאייטיב ורכש מדיה, בלפחות 3 סוגים שונים של אמצעי מדיה, בהיקף כספי שנתי של לפחות 7,500,000 שקל. זאת במחירים שוטפים שנתיים בכל אחת מהשנים 2020, 2021, 2022.
כמו כן, דורש המכרז משרדים אשר ניהלו באותן שנים עבור לפחות 2 לקוחות נוספים (מלבד הלקוח האמור) תקציב פרסום, קריאייטיב ורכש מדיה בלפחות 3 סוגים שונים של אמצעי מדיה בהיקף כספי שנתי של לפחות 4,000,000 שקל עבור כל לקוח, וזאת במחירים שוטפים בלפחות שתיים מכל אחת מהשנים 2020, 2021, 2022. על משרד הפרסום להיות בעל נסיון של לפחות 5 שנים, שנצברו במהלך 7 השנים המסתיימות במועד האחרון להגשת ההצעות במכרז, בניהול קמפיינים בתוך משרד פרסום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה