שיווק ופרסום

סקר המונדיאל הגדול: איזו נבחרת תזכה בגביע לדעת הישראלים?

365Scores, חושפת את ניחושיהם כ-2 מיליון אוהדים בישראל וברחבי העולם. מי הם חושבים שתניף את הגביע, מי השחקן שיסיים כמלך השערים ואיך ייראו תוצאות היום הראשון לטורניר? התוצאות לפניכם
מערכת ice | 
מונדיאל 2022 בקטאר (צילום shutterstock)
היום (ראשון) זה קורה: חודשים של ציפייה והנה הוא מגיע – המונדיאל בקטאר יוצא לדרך. אפליקציית תוצאות הספורט הישראלית הפופולרית 365Scores, חושפת את ניחושיהם כ-2 מיליון אוהדים בישראל וברחבי העולם. מי הם חושבים שתניף את הגביע, מי השחקן שיסיים כמלך השערים ואיך ייראו תוצאות היום הראשון לטורניר?  
בגזרת הישראלים (כ-130 אלף אוהדים), קרב צמוד בין שני המקומות הראשונים: ברזיל (29%) או ארגנטינה (29%), תהיה זו שתניף את גביע העולם. במקום השלישי, ניצבת האלופה המכהנת, צרפת – עם 11% בלבד. כמו כן, 29% מהישראליים חושבים שקיליאן אמבפה יסיים כמלך השערים.  
בשקלול ניחושיהם של כלל האוהדים מרחבי העולם, נבחרת ברזיל היא הפייבוריטית לזכייה עם 28%. מיד אחריה ולא בפער גדול, נבחרת ארגנטינה עם 26%. נבחרת צרפת עם 7% בלבד. בגזרת מלכות השערים – ליאו מסי, כנראה במונדיאל האחרון שלו, מוביל עם 28% מכלל המנחשים. 
במדינות מרוקו וערב הסעודית, מאמינים בנבחרות האם שלהן. 13% מהמרוקאים הולכים עם הנבחרת הלאומית שלהם עד הסוף. בערב הסעודית, 6% מחובבי הספורט במדינה מהמרים על הירוקים כמי שצפויים לזכות בגביע העולם. אצל הקטארים והמצרים, ברזיל פייבוריטית עם 28%. אוהדים מאיחוד האמירויות, כווית, עיראק ואנגליה הולכים עם ארגנטינה ומסי.  
תוצאות היום הראשון: בצל הדיווח על פרשת השוחד בין הקאטרים לשחקני אקוודור, ניחוש התוצאה הנפוץ ביותר בין השתיים, הוא 2-1 לנבחרת אקוודור. כמו כן, כלל האוהדים מנחשים תיקו 2:2 בין ספרד לגרמניה, צרפת תגבור על דנמרק 1:2, פורטוגל תנצח את אורוגוואי עם 1:2 ובלגיה תפתח עם ניצחון 1:2 מול קרואטיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה