שיווק ופרסום

ליאור כלפון ומימון ישיר ימצאו לכם רכב

מימון ישיר משיקה קמפיין חדש לשירות מציאת רכב בכיכובו של הפרזנטור הקבוע, השחקן והיוצר ליאור כלפון, שיפרסם את השירות המסייע במציאת רכבים ואת היתרונות בנטילת מימון לרכישת רכב באמצעות מימון ישיר
מערכת ice | 
ליאור כלפון בקמפיין מימון ישיר לאיתור רכבים
קמפיין חדש למימון ישיר: הקמפיין שעלה בפריסה רחבה בדיגיטל, וברדיו החל מ-4.9, נועד לפרסום השירות של מימון ישיר לסיוע במציאת רכבים והדגשת היתרונות בנטילת מימון לרכישת רכב באמצעות מימון ישיר. 
 
את הקמפיין יוביל הפרזנטור הקבוע של מימון ישיר, השחקן והקומיקאי ליאור כלפון, המהווה קונצנזוס בקרב הקהל הישראלי, ואשר באופיו הקליל וההומוריסטי, מוביל את המסרים של הקמפיין.  
 
כחלק מהסרטון שהופק ע"י משרד הפרסום ברוקנר, יער, לוי, ליאור מחפש לקנות רכב ולצורך כך משתמש בשירות של מימון ישיר למציאת רכב ללא עלות. המסר של הקמפיין קורא ללקוחות לבחור במימון ישיר כחברה המאפשרת פריסת תשלומים נוחה ללקוחות בעת נטילת מימון לרכישת רכב. מימון ישיר מובילה כיום את תחום המימון לרכישת רכב ומאפשרת ללקוחותיה תנאים נוחים ופריסת תשלומים בעת נטילת המימון. 
 
השירות של מציאת רכב ללא עלות, נוצר על רקע הביקושים הגבוהים לצד היצע נמוך של רכבים. מימון ישיר עובדת עם למעלה מ- 1,300 סוכנויות רכב בפריסה ארצית, בעלי מגוון רכבים. 
 
שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של מימון ישיר מסרה: "שירות מציאת הרכב המתאים ביותר ללקוח, מהווה חלק ממהלך אסטרטגי כולל שנועד לתת מעטפת שלמה ללקוח ולחסוך לו זמן יקר בחיפוש הרכב לצד מימון הרכב. מטרת הקמפיין היא להדגיש את יתרונותיה של מימון ישיר כמובילה בתחום המימון לרכישת רכב. לצורך השירות מימון ישיר משתמשת בפלטפורמה נוחה ובחיבור שלה לסוכנויות הרכב בפריסה ארצית".
 
מימון ישיר, מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, הינה חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי מהמובילות בתחומה בישראל. החברה נסחרת בבורסת תל אביב ומעמידה הלוואות לפרטיים לרכישת רכב בפריסת תשלומים רחבה ולמטרות רבות נוספות בהיקף פעילות של מיליארדי שקלים בשנה. החברה מצטיינת במערך טכנולוגי ובחדשנות עסקית, המאפשרים לה גמישות רבה בפעילות עסקית, פיתוח מוצרים חדשניים ויצירת יתרונות עסקיים על פני מתחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה