שיווק ופרסום
חברת הדיגיטל ופרסום של הודיס מנצלת את משבר הפיטורים בהייטק
עוד ב-
גל הפיטורים בהייטק, גורם לחברות הפרסום והדיגיטל לצאת בקמפיינים לגיוס עובדים. זה בדיוק הזמן למשוך עובדים חזרה למשרדי הפרסום יצאו במהלך גיוס שנותן.
משרד הפרסום והדיגיטל ICONZ הודיע על השקת קמפיין חדש שמטרתו לתת "פייט לקמפיינים הגיוס שאפיין את חברת היי טק", בתקופת גל הפיטורים. במסגרת המהלך, הושקעו 100,000 שקלים לטובת הצבת 10 שלטים באזור תל אביב בכבישים ראשיים כדי למצוא את מנהל הסושיאל הבא. בעלי החברה התחייבו לא להוריד את השילוט עד שיימצא העובד הנבחר.
"בועת הייטק קצת מתפוצצת וזה בדיוק הזמן לצאת בקמפיין גיוס עובדים בעולמות הפרסום והשיווק", מסר בן דיאמנט מנכ"ל משותף של חברת הפרסום והדיגיטל.
חברת הדיגיטל והקריאייטיבICONZ by Medio הוקמה בשנת 2017, החברה שהוקמה על ידי בן דיאמנט ושי אזאוי אחראית לקמפיינים והפקות בארץ ובעולם. כבר מעל 5 שנים מנהלת את הנכסים הדיגיטליים והתקציבים הפרסומיים של חברות בתחום האופנה והלייף סטייל ביניהם: קבוצת מאניה ג׳ינס, אורבניקה, הודיס, גולברי, גוטקס, נעלי טו-גו ועוד.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.כזה קריאיטיבי כזה פורץ דרך שלטים מהפכניםwow איזה משרד 08/2022/11הגב לתגובה זו0 0אני חייב לעבוד שם חייב איך שהבועה מתנפצת אני שם ממש עוד רגעסגור