שיווק ופרסום

לאחר הסכסוך עם עזריאלי: תמנון בקמפיין חדש במיליונים

רשת האופנה הישראלית תמנון מכינה את קמפיין החורף עם רועי סנדלר ועדן סבן
מערכת ice | 
קמפיין החורף של תמנון (צילום מוריה באבאי)
רשת תמנון משיקה בקרוב את קולקציית חורף 2022-23 החדשה של הרשת, אותה ילווה קמפיין פרסומי רחב היקף, המדגיש את האופנתיות ברשת לצד התמחור האטרקטיבי.
ההשקעה הכוללת על קמפיין החורף נאמדת במיליוני שקלים.

עדן סבן ורועי סנדלר בקמפיין (צילום מוריה באבאי)

יום הצילומים הראשון עבור הקמפיין הפרסומי, התקיים בחוות החופש בעולש, המצילה בעלי חיים מתעשיית המזון, בהובלת עדן סבן, הפרזנטורית החדשה של הרשת ובהשתתפות הזמר והיוצר רועי סנדלר והדוגמנים אילי דנאי, יעלה פרומקין, איתמר כהן ותמר נצר. הצילומים היו באווירת חופש, טבע וילדי הפרחים, שיהיו המוטיב המרכזי בקמפיין החדש. 
ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים רשת תמנון: "רשת תמנון פועלת כבר שנים בשוק האופנה הישראלי ומציעה אופנה איכותית במחירים נגישים למגוון רחב של מידות ואוכלוסיות והקהל מצביע ברגליים. בקמפיין החורף החדש, אנחנו נמשיך להדגיש את המחירים האטרקטיביים ברשת, את ההיצע הרחב ואת המענה האופנתי לטרנדים הבולטים בחורף הקרוב". 
 
תמר נצר, אילי דנאי, רועי סנדלר, עדן סבן, איתמר כהן ויעלה פרומקין בקמפיין (צילום מוריה באבאי)
נזכיר כי לפני קצת יותר מחודש תמנון הודיעה לקבוצת קניוני עזריאלי כי היא עוזבת את הקניונים שלה עקב מחירי שכירות גבוהים שהרשת לא יכולה לעמוד בה. מנהל רשת תמנון אלי פלוס הגיע לאולפן תוכנית חיסכון וסיפר על עומס שכירות גבוה שמטילה קניוני עזריאלי לעומת קניוני מליסרון ומרכזי ביג, בין 5 ל-7 אחוזים מעל. עוד אמר פלוס שזה נגס במעל ל-20% מהמחזור של החברה.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה