שיווק ופרסום

הייטקיסטים? הכירו את הארנק הארגוני שיעשה לכם חיים קלים

מועדון הצרכנות הייטקזון, מציג בקמפיין חדש את ZONE - הארנק הארגוני לקהילת ההייטק בישראל. הקמפיין יעלה בכל ערוצי המדיה למשך 3 שבועות באמצעות משרד הפרסום LEAD והשקעתו נאמדת במיליוני שקלים

מערכת ice | 
הילה פרידמן גל פולק וספי פלס (צילום מיכה לובוטון)
הייטקזון, מועדון הצרכנות של הייטקיסטים בישראל ממנו נהנים למעלה מ-300 אלף חברי מועדון, מציג בקמפיין החדש והראשון שלו בטלוויזיה את ה-ZONE -  ארנק ארגוני לאנשי ההייטק.
ZONE הוא ארנק ארגוני המאפשר ניהול חכם של כל הטבות הרווחה. למעשה זו אפליקציה שמבוססת כרטיס אשראי המאפשרת לארגון ניהול עצמאי של קטגוריות, תקציבים ומדיניות זכאות ברמת כל עובד.
הארנק מכובד בכל בתי העסק. גם בבתי עסק מקומיים, גם ברשתות הגדולות רשתות, והקטנות  ובנוסף לכך ניתן לשייך אותו לארנקי Google pay או Apple pay  ולשלם באמצעותם.
בימים אלו החברה עולה בקמפיין חדש בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות תחת המסר "הצטרפו ל ZONE וכך תוכלו לממש את כל הטבות הארגון מכל מקום שתרצו, כולל מסעדות".
עלילת הפרסומת מתרחשת באופן ספייס בחברת הייטק ומציגה באמצעות דיאלוג שנון והומוריסטי  לצלילי השיר "מה אני רוצה" של אלה לי את חני, מנהלת ה- Employed experience שפותרת לרני, ההייטקיסט את כל ההתלבטויות: איפה לאכול, להתאמן, לנפוש, ללמוד והכל באמצעות  ה- zone - הארנק הארגוני להייטק, בלחיצת כפתור מהנייד.
ספי פלס, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית השיווק של החברה: "אחרי 13 שנים מאז הקמת המועדון במסגרתם יצרנו אלפי מהלכי שיווק שונים, בחרנו בפעם הראשונה לעלות בקמפיין פרסום חוצה ערוצי מדיה בתקציב גבוה הכולל גם קמפיין טלוויזיוני. המהלך של השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE,  הוא אבן דרך בפעילות המועדון ואנו צופים כי ישנה את כללי המשחק ואת המפה העסקית, זאת מאחר ומדובר בבשורה אמיתית לעובדי הייטק ולחברות עצמן. במחקר מקדים שביצענו בקרב עובדי ההייטק הודגש לנו כמה וכמה פעמים הצורך בחופש הבחירה במגוון תחומים ובעיקר בתחום ההסעדה. zone מאפשר לעובדי הייטק להזמין ולאכול בכל המסעדות בישראל כולל כאלו שלא מכבדות תן ביס / סיבוס ואף מביא מהפכה אמיתית לתחום ההסעדה, מאחר והתחייבנו למסעדנים לחתוך את העמלות המשולמות כיום ב50%. סרט הפרסומת ממחיש עד כמה הארנק הדיגיטלי הוא הפתרון הפשוט ביום יום ומשתלם לכל עובד ועובדת בהייטק".
קרדיטים:
במאי: רומן בוצ׳אצקי
משרד פרסום – LEAD:
מנכ"ל - רמי יהודיחה
משנה למנכ"ל - דורון ארד
סמנכ"ל קריאייטיב - עידן רגב
מנהלת קריאייטיב - מאיה פלר
קופירייטרית - זהרה ביטון
סמנכ"ל אסטרטגיה - שירה באום
פלנרית - הגר טרלובסקי
ניהול לקוח - גל יוסף, רותם ארז, חן ביטון
חברת הפקה -GREEN productions
UI/UX: סטודיו שנורקל
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה