שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: לי בירן "הולך על ביצים" בקמפיין דלתא
בפרסומת של דלתא ללבנים, הצליחו באמצעות כותבים מוכשרים, לצד הכריזמה והביצוע של הזמר והשחקן לי בירן, להעביר את המסר לפיו הבגד החדש מספק את אחד הקריטריונים החשובים ביותר לכל גבר – להגן על האיברים האינטימיים, מבלי להיגרר לגסויות- או בקיצור "ללכת עם ולהרגיש בלי".
חופשת הפסח כבר החלה, מלא ילדים ומשפחות מבלים להם בפארק הירקון - ופתאום מגיעה משאית מלאה במאות תבניות ביצים ופורקת אותם באמצע הפארק. אפשר כבר להבין לבד מה הלך שם...
לפרסם תחתונים שתומכים ב.... בלי לדבר מפורשת על... היה בהחלט מאתגר, אבל ברגע שהבנו שבגלל שהנושא כל כך רגיש - אז צריך ללכת על ביצים (ליטרלי) לאורך כל הפרסומות, הבנו שיש פיצוח.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
תחתונים למבינים, מבינים?
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
ההשתלבות והזרימה של ליבי בפרסומת, אין ספק שרואים שהוא חלק מהמשפחה של דלתא (בכל זאת נשוי לפרזנטורית).
דבר הבמאי
"פרויקט ופיצוח קריאטיבי מדהים ולא שגרתי שדרש המון עדינות וטיפול אלגנטי בפיצוח הויז'ואלי. למרות שאליאנה היתה מאוד חסרה בתהליך, החיבור עם לי בירן היה מושלם. זה ממש אותו בן אדם (כן, אליאנה גם היתה ביום צילום לתמיכה!) לא בצחוק, הלכנו על ביצים כאשר חיפשנו מהו גבול הטעם הטוב שיעביר את המסר בצורה נקיה וממוקדת ביותר. אגב, התחתונים באמת טובים".
עוד ב-
קרדיטים
קריאייטיב: יובל פרחי, גורג'ס- איילת אראל, מיכאל קוטקס, טל ריבן, ג'ני חודורקובסקי
ניהול לקוח: טל ויסבוך, גל יניב, יעל שגיב
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מפיקה: ליאת לוי
במאי: רומן בוצ'אצקי
סמנכ״ל שיווק דלתא ישראל: איל עמית
מנהלת מותג דלתא: מורן בגנו
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה