שיווק ופרסום

סיבוס בהצהרת כוונות: זה הקמפיין בו תשקיע מיליוני שקלים

עם כוכב 'השוטרים', האח של עמוס תמם ועובד מהסביח המפורסם בגבעתיים, הפלטפורמה משיקה קמפיין טלוויזיה תחת המסר 'סיבוס, שיא חדש בהטבות לעובדים"
מערכת ice | 
קמפיין סיבוס (צילום שיר אילון)
סיבוס, ששואפת להיות "ארנק 360" של עובדי החברות בישראל, משיקה היום (שלישי) אסטרטגיה חדשה ועולה בקמפיין טלוויזיה ראשון חדש עם המסר: "סיבוס. שיא חדש בהטבות לעובדים".
שלומי יפרח מ"השוטרים", מאיר תמם (האח של) ועובד דניאל מ'הסביח של עובד' ייקחו חלק בקמפיין שעלותו נאמדת בכשני מיליון שקל. על בימוי הפרסומת בטלוויזיה, אחראי הבמאי המוערך, דרור שאול ("מבצע סבתא", "אדמה משוגעת" ו"סימה וקנין מכשפה")
בקמפיין הוצגו סיטואציות מרובות של דמויות שדרשו לקבל סיבוס, כל דמות והסגנון הייחודי לה, כחלק ממגמה רווחת בקרב עובדי חברות בבואם לבקש סיבוס במקום העבודה. בין שאר הדמויות היו אברך, אסיר וגם עובד דניאל, מ"הסביח של עובד" המיתולוגי ששאל כחלק מ'השפה' הייחודית שפיתח האם "לסבס" בקריצה למטבע לשון הידוע בה הוא מכין את מנת הסביח המפורסמת שלו ללקוחותיו.
הגר ורשבסקי, סמנכ"לית השיווק והמוצר של חברת סיבוס ציינה: "עולם ההטבות לעובדים הוא אחד המוצרים המרגשים והמבוקשים, והופך חלק משמעותי בשוק התעסוקה הדינמי כיום. ההטבות מחוץ לשכר הולכות ותופסות מקום מרכזי בסט השיקולים בקרב עובדים לגבי זהות מקום העבודה שייבחרו. אנו גאים להוביל את התחום בישראל, ולספק שירותים לאלפי חברות ומאות אלפי עובדים. הקמפיין הנוכחי הוא יריית הפתיחה של מיצוב המותג סיבוס כמוביל, ובקרוב נשיק שירותים חדשים וייחודים, כך שסיבוס תהפוך לארנק הטוטאלי של עובדי החברות בישראל".
 
התחרות בענף ההטבות לעובדי חברות, עולה מדרגה וחברת סיבוס, המובילה בענף, משיקה אסטרטגיה חדשה בקמפיין TV ודיגיטל ראשון, תחת המסר "שיא חדש בהטבות לעובדים", שמתייחס למגוון העצום שמציעה סיבוס ולמעבר הולך וגובר של חברות הבוחרות להעניק לעובדיהן תקציב סיבוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה