שיווק ופרסום

מה קשור בקמפיין חדש, זה הסכום שכל טאלנט יקבל

ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף ישמשו כפרזנטורים של אלקטרה בשלוש השנים הקרובות, כשכל אחד מהם צפוי להרוויח כמיליון שקל לשנה
מערכת ice | 
משה ארדר ומה קשור (צילום אלירן אביטל)
עם פתיחת העונה החמה, חברת אלקטרה משיקה קמפיין פרסום רחב היקף בכיכובם של הפרזנטורים החדשים שלה: שלישיית מה קשור, ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף. במסגרת הקמפיין, תעלה אלקטרה בפרסומת טלוויזיה הומוריסטית ושנונה, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברדיו.
הקמפיין, שעלה היום (ראשון), יתמקד במסר "אלקטרה מובילה את המהפכה הירוקה" ויתקשר את המפעל הירוק אותו מקימה אלקטרה ואת סדרות המזגנים העוצמתיים והחסכוניים, שעוזרים לשמור על כדור הארץ.
כפי שפורסם בעבר, שכרם של הכוכבים, שישמשו כפרזנטורים של המותג ב-3 השנים הקרובות, יסתכם בכ-6 מיליון שקל.
משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה: "אנחנו שמחים להשיק את קמפיין הקיץ יחד עם שלישיית מה קשור, הפרזנטורים החדשים שלנו. כמובילת שוק המיזוג הישראלי, אלקטרה היא החברה הראשונה לייצר מזגנים ירוקים וידידותיים לסביבה, וזאת כחלק מהמאמץ הגלובלי לשמור על כדור הארץ ולצמצם את פליטות הגזים המזהמים. אלקטרה תמשיך להציע את המוצרים האיכותיים ביותר בשוק, תוך שמירה על חדשנות ופיתוח טכנולוגיות ומוצרים ידידותיים יותר לסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה