שיווק ופרסום

טל פרידמן ביצע פעלולים באתר חשאי, מה קרה לקומיקאי?

הקומיקאי טל פרידמן בקמפיין חדש לחברת הביטוח הדיגיטלית "ווישור". הקמפיין הוא חלק מבניית האסטרטגיה החדשה של החברה שעברה למשרד הפרסום "בורודה-קפלן"
מערכת ice | 
טל פרידמן (צילום ישראל כהן)
חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור, צפויה לעלות השבוע עם קמפיין בכיכובו של הקומיקאי טל פרידמן. פרידמן נבחר לתפקיד לאחר בניית אסטרטגיה חדשה שתבוא לידי ביטוח בשפה הפרסומית, עם המעבר למשרד פרסום חדש שנבחר, בורודה-קפלן.
האסטרטגיה של הקמפיין חושפת את ההליך של ווישור מול הלקוחות. השבוע צולם בחשאי הקמפיין, באתר נסתר, ובו מציג טל פרידמן דמות קומית חדשה החושפת את הדילמה סביב בחירת הביטוח, בה נתקל כל לקוח. הסט הייחודי נבנה כך שיוכל לאפשר פעלולים שונים.
 
פיני שחר, מנהל תחום דיגיטל, שירות ותביעות בווישור ביטוח: "אנחנו שמחים לעלות עם הקמפיין החדש שמדגיש את הערכים של החברה. אנחנו פועלים בדרכים רבות כדי להנגיש ולייצר ללקוחות תהליך שקוף, כך שיוכלו להבין להתאים את הפוליסה בעצמם. המטרה היא להפוך את הביטוח למוצר נגיש, משתלם וקל עבור הלקוחות בכל שעה באמצעים דיגיטליים."
רון קפלן, מנכ"ל משרד הפרסום בורודה-קפלן: "אנו שמחים על הצטרפותה של חברת הביטוח ווישור ללקוחות המשרד. הקמפיין החדש מבליט את ווישור כחברת הביטוח המתקדמת ביותר וכזו שנותנת לצרכן הסופי הצעת ערך שאינו יכול להתעלם ממנה. הדרך לשם עוברת באמצעות שפה הומוריסטית ובולטת שמייצרת הזדהות בקרב הקהל הישראלי".
קמפיין ווישור - קרדיטים:
משרד הפרסום: בורודה קפלן
קריאטיב: גיא בורודה
ניהול לקוח: מירית מועלם
במאי: אדם סנדרסון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה