שיווק ופרסום
לא לפנות אליה: נסרין קדרי בקמפיין למזרחי טפחות | פרסומת השבוע

דבר המשרד
כבנק שהמוטו שלו הוא ״בני אדם לפני הכול״, אנחנו תמיד מחפשים דרכים יצירתיות להבהיר לצרכנים עד כמה הגישה שלנו לשירות שונה מהמתחרים. לכן כששמענו בפעם הראשונה את השיר "לא לפנות אליי" של נסרין קדרי, הבנו שהוא יכול להתחבר בצורה מושלמת לקו הפרסומי של מזרחי-טפחות, כי הוא מייצג באופן מזוקק את התחושה שלקוחות של בנקים מתחרים, מרגישים כשהם צריכים שירות מהבנק שלהם.
לא היה לנו ספק שהשילוב של נסרין יתרום לקמפיין. לא דמיינו עד כמה הכימיה בינה לבין דביר וחן, הפרנזטורים הקבועים, תהיה מצוינת. השילוב של שלושתם הביא לערך פרסומי מצטבר שתרם רבות להצלחת הקמפיין בשלל המדיות.
השלב הכי משמעותי בפיצוח היה להצליח להפוך את נסרין לדמות שמייצגת את המתחרים. נעזרנו בשיר עצמו כדי לתאר את הסיטואציות ובעזרת ארט מדויק הצלחנו לשלב את הדמות של נסרין עם חליפות צבעוניות שנתפרו במיוחד לקמפיין, עם מעבר בין סיטואציות יומיומיות שמייצגות את המפגש המתסכל של הלקוחות עם הבנקים האחרים.

לא לפנות אליי
לא לדבר אליי
אל תבוא אליי
אל תתקשר אליי
איזה כיף איתי
ואוו חוויה ממש
ממליצה לך
כשהשיר מתחבר לקונספט, והקונספט מתחבר למוצר, והמוצר מתחבר לערכי הבנק, והכל ביחד מתחבר לבמאי מבריק שצמח בתחום של בימוי קליפים (רומן בוצ׳אצקי) – הכול זורם בקלות יוצאת דופן.
האתגר העיקרי מבחינתי היה להעביר את המסר ה״לעומתי״ של הבנק בצורה ברורה מאוד, מצד אחד, ומצד שני לייצר קליפ סוחף, דינאמי וצבעוני. כל זאת, תוך שמירה על ערכי המותג. היה חוויה ממש.
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל הקבוצה: זיו קורן
מנכ"לית משותפת: שירי הייסר
סמנכ"ל קרייאיטיב: אדם פדר
קופירייטר: ינאי וולף
ארט דיירקטור: טל לוי
סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן
מנהלי לקוחות: זוהר שפר
ניהול לקוח: תמרה עירון, אביב נבו
מנהלת הפקה: רינת דבח
במאי: רומן בוצ'אצקי
חברת הפקה: ראבל סרטים
צלם: מישה קמינסקי
עורך אופליין: חמי סולמון
פוסט: פלייגראונד
עיבוד: ירדן פלג (ג'ורדי)

במהלך השבוע, שודרו לא מעט פרסומות יצירתיות הן בתקשורת המסורתית והן ברשתות החברתיות. בדירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע של אתר ice, המנצח הגדול הוא בנק מזרחי טפחות.
במקום השלישי מככב בנק לאומי, בראשו עומד המנכ"ל חנן פרידמן, וזאת בזכות הקמפיין המוסיקלי החדש בהובלת הזמר גיא תורן. בפרסומת המדוברת, עליה אחראי משרד הפרסום "מקאן", תורן מכריז על שינוי מהותי בשירות שמציע בנק לאומי ללקוחותיו ומציג את מוקד 'בפעם הראשונה'.
מטרת המוקד הינה לאפשר ללקוחות לפנות לבנקאים של לאומי עבור הסבר או ביצוע של פעולות שהם עושים בפעם הראשונה. בכך, מנגיש בנק לאומי את השירות הפיננסי ללקוחותיו.
עוד ב-
את המקום החמישי קוטפת תנובה בזכות הקמפיין המרגש שהובילו הקומיקאי אסי ישראלוף ובתו לכבוד יום המשפחה. במסגרת הפרסומת, עליה אחראי משרד הפרסום 'מקאן', החברה הזמינה את ההורים להיכנס לאתר "זמן משפחה", שם מחכות להם המלצות שמסייעות להם לשמור על החוסן שלהם כהורים בימים מורכבים אלו. מהלך אסטרטגי זה תרם רבות לתדמיתה של תנובה ולהגברת תחושת ההזדהות של הצרכנים עם המותג.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.בנק טפחותקרדאי 03/2025/15הגב לתגובה זו0 0מה נגיד ומה נספר באמת בגלל השיר הטיפשי הזה עכשיו כולם יעברו לבנק הזה כמה נמוך אפשר לרדת עם השירים של היוםסגור