שיווק ופרסום
נועה תשבי כובשת את המסך בקמפיין למגדל | פרסומת השבוע
בקמפיין החדש של מגדל ביטוח ופיננסים, מציגה נועה תשבי את מסלולי ההשקעה הייחודים שמציע הגוף הפיננסי הוותיק לכלל מבוטחיו. על המהלך הפרסומי המושקע אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO | פרסומת השבוע

הפרסומת החדשה של מגדל ביטוח ופיננסים משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. בקמפיין החדש, עליו אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO, חברת מגדל ביטוח ופיננסים משיקה את מוצרי החיסכון שלה הכוללים מסלולי השקעה המותאמים בדיוק למעמדו של המבוטח/ת.
בכך להעביר מסר שיווקי זה בצורה קלילה ויעילה, החליטו מיטב המוחות במשרד הפרסום "גיתם BBDO" להמחיש זאת באמצעות סיפור משפחתי נוגע ללב. בסצנה שהוצגה בקמפיין, נאלצה נועה תשבי להפריע לזוג צעיר אשר התבונן בשקיקה בבתם התינוקת. הפרזנטורית הרשמית של מגדל ביטוח ופיננסים דאגה להזכיר לבני הזוג כי חשוב להשקיע בעתיד בתם האהובה.
לאחר שנרשמה הסכמה בין הצדדים, החלה נועה תשבי להציג בפני הזוג הצעיר את מסלולי ההשקעה השונים שמציעה חברת מגדל ביטוח ופיננסים. הקמפיין הסתיים ברגע נוגע ללב, בו בתם של בני הזוג זוכה לתשואות ומחיאות כפיים סוערות לאחר שסיימה בהצלחה את לימודיה באוניברסיטה.
אין ספק, באמצעות שימת דגש על הרגש ויצירת סיפור שאליו כל משפחה יכולה להזדהות, הצליח משרד הפרסום גיתם BBDO להעביר את המסר השיווקי של חברת מגדל ביטוח ופיננסים לקהל היעד.
בקמפיין המדובר מככב השחקן ליאור דובדבני מהצמד הקומי "דובדבני וקוביץ'". נזכיר, מדובר בצמד שחקנים שנכנסו לתודעה בעקבות השתתפות במגוון סדרות ותוכניות טלוויזיה שונות. אחד המערכונים המפורסמים של שני השחקנים ליאור דובדבני ואילן קובץ' היה הקטע הקומי הנקרא "איזה באסה" בתוכנית האירוח "יאיר לפיד".
סיפור מבניית הקמפיין
לכולנו יש חלומות – הבית שנרצה לקנות, הלימודים של הילדים, החופשה שתמיד רצינו. אבל כדי לממש אותם, חייבים לראות רחוק, ולתכנן קדימה. הבנו שהדרך הטובה ביותר להמחיש את התובנה הזאת, היא להפוך את הבית, הסמל הכי מוכר של ביטחון ויציבות – למבוך דינמי שמייצג את המסע הפיננסי של כל משפחה.
לכולנו יש חלומות – הבית שנרצה לקנות, הלימודים של הילדים, החופשה שתמיד רצינו. אבל כדי לממש אותם, חייבים לראות רחוק, ולתכנן קדימה. הבנו שהדרך הטובה ביותר להמחיש את התובנה הזאת, היא להפוך את הבית, הסמל הכי מוכר של ביטחון ויציבות – למבוך דינמי שמייצג את המסע הפיננסי של כל משפחה.
סיפור המסגרת, של המעבר מהאוניברסיטה של התינוקת לאוניברסיטה ״של המבוגרים״, ממחיש את המהירות בה העתיד שנראה כל כך רחוק, הופך להווה, ואת הצורך להגיע מוכנים לרגע האמת.
האתגר / הפיצוח הכי גודל בפרויקט
אפשר להגיד שהפיצוח הוויזואלי של המבוך היה בעצמו חתיכת מבוך. היה לנו חשוב לייצר קסם בכל פריים, ובייחוד במעבר מהאוניברסיטה של התינוקת, לאוניברסיטה ״האמיתית״. אחד האתגרים שהעסיקו אותנו הוא איך יוצרים מבוך שנראה כמו בית אותנטי, עם קירות שנעים ומסלולים משתנים, בלי לאבד את החום והרגש של הסיפור?
אפשר להגיד שהפיצוח הוויזואלי של המבוך היה בעצמו חתיכת מבוך. היה לנו חשוב לייצר קסם בכל פריים, ובייחוד במעבר מהאוניברסיטה של התינוקת, לאוניברסיטה ״האמיתית״. אחד האתגרים שהעסיקו אותנו הוא איך יוצרים מבוך שנראה כמו בית אותנטי, עם קירות שנעים ומסלולים משתנים, בלי לאבד את החום והרגש של הסיפור?
השקענו מחשבה אינסופית בגובה הקירות, בצורת התנועה שלהם, וביצירת עולם ויזואלי שמשלב בין מציאות לחלום. גם בעבודה על הפוסט, האנימציה והתזוזה של המבוך נדרשה רמת דיוק גבוהה כדי להפוך אותו לאמין וסוחף.

אנקדוטה משעשעת / משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
צילמנו את ליאור דובדבני מהצמד ‘דובדבני וקובץ’’ לתפקיד האבא, אבל איכשהו, כל היום על הסט כולם קראו לו ‘קובץ’’. בהתחלה הוא עוד ניסה לתקן, אבל בשלב מסוים פשוט ויתר וזרם עם זה. בסוף היום הוא אפילו התחיל לענות לטלפון ב"כן, קובץ’ מדבר וזה הרגע שהבנו שהגזמנו.
צילמנו את ליאור דובדבני מהצמד ‘דובדבני וקובץ’’ לתפקיד האבא, אבל איכשהו, כל היום על הסט כולם קראו לו ‘קובץ’’. בהתחלה הוא עוד ניסה לתקן, אבל בשלב מסוים פשוט ויתר וזרם עם זה. בסוף היום הוא אפילו התחיל לענות לטלפון ב"כן, קובץ’ מדבר וזה הרגע שהבנו שהגזמנו.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
ימי הצילום היו אינטנסיביים במיוחד – סרט הפרסומת, וואן-ליינרים וסטילס, הכל בתוך לוח זמנים צפוף. נועה תשבי, הפרזנטורית שלנו, נכנסה לפרויקט עם אנרגיות מטורפות, והוכיחה שאפשר לשלב בין מקצועיות לרגעים של צחוק והנאה.
ימי הצילום היו אינטנסיביים במיוחד – סרט הפרסומת, וואן-ליינרים וסטילס, הכל בתוך לוח זמנים צפוף. נועה תשבי, הפרזנטורית שלנו, נכנסה לפרויקט עם אנרגיות מטורפות, והוכיחה שאפשר לשלב בין מקצועיות לרגעים של צחוק והנאה.
אחד הדברים שהכי בלטו במהלך ההפקה היה הסינרגיה בין כל הגורמים – מהקריאייטיב, דרך ההפקה ועד הלקוח, שזרם עם הרעיון והאמין בו מהרגע הראשון. וכמובן העבודה עם שושו, הבמאי שמלווה אותנו מסרט ההשקה, ומצליח בטביעת האצבע הייחודית שלו לייצר פרסומת בולטת בנראות מרהיבה שלא ניתן להתעלם ממנה.
דבר הבמאי
חוץ מהכיף הרגיל של לעבוד עם גיתם, השיווק של מגדל וכמובן נועה, כולם.ן תמיד מאד מגוייסים.ות למטרה ומאד מאד בפרטים הקטנים בצורה חולנית שאני מאד מעריך. האתגר היה לפצח שוב, כמו בסרט הקודם, איך בא לידי ביטוי אלמנט המבוך וכמו כל תהליך הפקתי בימינו.
חוץ מהכיף הרגיל של לעבוד עם גיתם, השיווק של מגדל וכמובן נועה, כולם.ן תמיד מאד מגוייסים.ות למטרה ומאד מאד בפרטים הקטנים בצורה חולנית שאני מאד מעריך. האתגר היה לפצח שוב, כמו בסרט הקודם, איך בא לידי ביטוי אלמנט המבוך וכמו כל תהליך הפקתי בימינו.
אתגר נוסף נגע לרצון של הצוות לשמור על האיזון הקסום בין טריקים פיזיים כמו נניח הקיר שזז או פסנתר של 10 מטר שעליהם, מוסיפים את האפקטים הממוחשבים ו-AI בין השאר, כשכל הקסם בניצוחו של אילן בוני, קוסם הפוסט שלנו.
קרדיטים
מנכ"ל: ליאור טנר
סמנכ"לית לקוחות: אורית שצברג
מנהלת לקוחות: מיכל קדוש
סופרווייזרית: דניאלה סימן טוב
ניהול לקוח: ליאור מלכה
סמנכ"לית קריאייטיב: איה בכור קוחניצקי
מנהל קריאייטיב: אסף חלפון
ארט: מירון ששון
קופי: תום ליבשיץ
סמנכ"ל אסטרטגיה: ניר דואר
טראפיק קריאייטיב: שירלי גם
מדיה OMD: דקלה אדרי, ניקול צינהויז
מדיה OCEN: אביטל דיין, דוד קייק
טראפיק סטודיו: שגיא ולנשטיין
סטודיו: סטודיו גיתם
מנהל הפקה: אלון שמואלוף
במאי: ערן (שושו) שפניר
חברת הפקה: מיאלמה
מוזיקה: שירי ורן שם טוב
צלם: דוד סטרז'מייסטר
בית פוסט: טילט פוסט, גרוסמן
מנהל קריאייטיב פוסט ובמאי פוסט: אילן בוני
מנהל קריאייטיב גרוסמן: טל פישר
עורך: שחר בארי
סאונד: בייסליין
קריין: אלון נוימן
צלם סטילס: שי יחזקאל
ייצוג נועה תשבי: זוהר יעקובסון
מנכ"ל: ליאור טנר
סמנכ"לית לקוחות: אורית שצברג
מנהלת לקוחות: מיכל קדוש
סופרווייזרית: דניאלה סימן טוב
ניהול לקוח: ליאור מלכה
סמנכ"לית קריאייטיב: איה בכור קוחניצקי
מנהל קריאייטיב: אסף חלפון
ארט: מירון ששון
קופי: תום ליבשיץ
סמנכ"ל אסטרטגיה: ניר דואר
טראפיק קריאייטיב: שירלי גם
מדיה OMD: דקלה אדרי, ניקול צינהויז
מדיה OCEN: אביטל דיין, דוד קייק
טראפיק סטודיו: שגיא ולנשטיין
סטודיו: סטודיו גיתם
מנהל הפקה: אלון שמואלוף
במאי: ערן (שושו) שפניר
חברת הפקה: מיאלמה
מוזיקה: שירי ורן שם טוב
צלם: דוד סטרז'מייסטר
בית פוסט: טילט פוסט, גרוסמן
מנהל קריאייטיב פוסט ובמאי פוסט: אילן בוני
מנהל קריאייטיב גרוסמן: טל פישר
עורך: שחר בארי
סאונד: בייסליין
קריין: אלון נוימן
צלם סטילס: שי יחזקאל
ייצוג נועה תשבי: זוהר יעקובסון
עוד ב-
צוות השיווק של מגדל:
סמנכ"לית ומנהלת תחום המותג ומוניטין תאגידי- דלית ויכסלבאום
מנהלת אסטרטגיה שיווקית: לירון הרשקוביץ
מנהל קמפיינים: טל ליניבקר
סמנכ"לית ומנהלת תחום המותג ומוניטין תאגידי- דלית ויכסלבאום
מנהלת אסטרטגיה שיווקית: לירון הרשקוביץ
מנהל קמפיינים: טל ליניבקר
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה