שיווק ופרסום

השף ישראל אהרוני כובש את המסך בקמפיין לתמי4 | פרסומת השבוע

הקמפיין החדש של תמי4 מבית שטראוס מים, בניצוחו של משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", משך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. ההחלטה לצרף לקמפיין של תמי4 את השף ישראל אהרוני לצד עידן רפאל חביב, יצרה קרבה והזדהות עם המותג הישראלי | פרסומת השבוע

מערכת ice | 
ישראל אהרוני ועידן חביב (צילום אור גפן)
הקמפיין החדש של תמי4 מבית שטראוס מים,  החברה המובילה בישראל לפיתוח וייצור מערכת טיהור וסינון מים, הציג שיתוף פעולה משעשע במיוחד שמשך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון וסייע בהחדרת המסר השיווקי של המותג הישראלי לקהל היעד.
בקמפיין של תמי4, עליו אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", החליטו אנשי הקריאטייב ליצור קרבה והזדהות עם המוצר באמצעות שימת דגש על הרגש. לצורך כך, הוחלט לצרף למהלך הפרסומי החדש את השף ישראל אהרוני.
מיטב המוחות במשרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי" החליטו לנצל את העובדה כי השף ישראל אהרוני שימש כשופט בתוכנית הריאליטי ״מאסטר שף״ לצורך סצנה משעשעת בה עידן רפאל חביב, הפרזנטור הרשמי של תמי4, מדגים למסעדן המפורסם כיצד הוא מכין את המנה האהובה עליו.  בתום ההדגמה, מגלה השף אהרוני יחד עם הצופים כי עידן רפאל חביב לא בישל מנה מפוארת במיוחד אלא פשוט הגיש כוס מים ממערכת השתייה של מתקן התמי4. 
לאחר שמעשהו של עידן חביב עורר את זעמו של ישראל אהרוני, פנה הזמר לשף וציין כי עליו להיפטר מהצמא שלו באמצעות שתיית כוס מים מרעננת. אנשי הקריאטייב ניצלו רגע קומי זה והחליטו כי תוצג בדיחה על הצמה המפורסמת של השף אהרוני. 

אין ספק, ההחלטה לצרף לפרסומת החדשה של תמי4 את השף ישראל אהרוני לצידו של הפרזנטור עידן רפאל חביב, יצרה קרבה והזדהות של קהל היעד עם המותג הישראלי. 
 
דבר המשרד 
עם תמי4 כולם שותים יותר מים. כדי להנגיש זאת לציבור הרחב, כבר כמה שנים שלתמי4 יש שפה פרסומית עקבית, חדה ומצחיקה בהובלתו של עידן חביב המגלם דמות של 'פריק לתמי4': אדם שהדבר שהכי חשוב לו בעולם, הוא לשתות כמה שיותר מים איכותיים וטעימים של תמי4 . 
לכן, הפיצוח המאתגר פה, הוא למצוא את הזווית המיוחדת והמצחיקה, בכל פעם מחדש, בתוך השפה הזו. הפעם, החלטנו לקחת הפסקת מים ולעבור לדבר על אוכל בתוכנית בישול בה עידן יבשל מים, מן הסתם. כשחיברנו אליו את השף ישראל אהרוני, מיד הבנו שיש פה הזדמנות מושלמת להיפטר מהצמא. תרתי משמע.
סיפור מבניית הקמפיין 
היה לנו חשוב שהצמה של עידן ושל אהרוני יהיו זהות. אבל כשהגענו לסט, גילינו שהצמה שהכנו לעידן הרבה הרבה יותר דקה... אז עשינו סשן קצר של השוואת צמות, עד שהגענו לדיוק המושלם, ככה שהצמות של עידן ואהרוני יהיו זהות.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
לצלם עם כל צוות ההפקה, בבית אחד, כשבחוץ מלא מים... ולא מהתמי4: צילמנו ביום גשום במיוחד. אבל בסוף צלחנו גם את זה. בכ"ז, אנחנו אוהבים מים.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"אתה חייב להיפטר מהצמא..."
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
המים, ברור.

קרדיטים 
תמי4 שטראוס מים:
טלי אליצור
דפנה גן
ז׳אנה ריבלניק אוחיון
שי בארי
איילת שניצר
אלה הופמן
אדלר חומסקי:
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוחות: טל ויסבוך
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מנהל קריאייטיב: קובי כהן
סופרוויזרית: חן ורדי
קופירייטר: רון פולק
ארטדיירקטור: אליהו גל
תקציבאית: רותם סיני
מפיקה: נאוה סימן טוב
טראפיק: ליאור שייך
סטודיו ביצוע: ליאור בן-שלום הירש והצוות
מדיהקום: טל מוצפי, רונה מילשטיין
אינטראקשן: דפנה מונהייט, סיון דסקל, טל אליאס, ראי ביז'אווי, תובל רטמנסקי, אסתי כהן
במאי: אסף הראל
חברת הפקה: מרקט מסטר
בית פוסט: פלואו פוסט וידיאו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה