שיווק ופרסום
בהשקעת 3 מיליון שקל: בר כהן קטפה קמפיין למותג היוקרה
בר כהן, קייסי זפטה וקרן שחם, כוכבות הריאליטי והרשת המצליחות, נבחרו להוביל את הקמפיין החדש של מותג הדרמו-קוסמטיקה SEBOCALM (סבוקלם) בישראל, שעולה בהשקעת 3 מיליון שקל. צפו בתמונות מהסט
אתמול (רביעי) נערך יום הצילום של מותג הדרמו-קוסמטיקה SEBOCALM (סבוקלם) עם הפרזנטוריות החדשות של החברה בישראל, יוצאת "האח הגדול" בר כהן, זוכת הריאליטי הוותיק "הדור הבא 24/7" קרן שחם, ויוצאת "הישרדות" קייסי זפטה, אשר נבחרו להוביל את הקמפיין החדש של המותג.
בפתחה של שנת 2025 מותג הדרמו קוסמטיקה SEBOCALM משיק מיתוג ושפה חדשה במהלך אסטרטגי רחב בפריסה רחבה בטלוויזיה ובדיגיטל בשווי השקעה של כ-3 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום והדיגיטל "HAVAS BLINK", וכעת נערך יום צילום ראשון לשפה החדשה של המותג.
בר, קייסי וקרן נבחרו להוביל את הקמפיין מתוך הבנה שהן מייצגות ערכים הזהים לערכי המותג - נשים שנותנות דגש ליופי הטבעי והלא מלוטש. על הסט נכחו גם איציק לוי, מנכ״ל ביוטי אנד קו, וסתווית גליקמן, סמנכ"לית השיווק של SEBOCALM.
צילומים לקמפיין החדש של SEBOCALM (צילום: אור גפן)
צילומים לקמפיין החדש של SEBOCALM (צילום: אור גפן)
צילומים לקמפיין החדש של SEBOCALM (צילום: אור גפן)
יואב הירש סמנכל דרמו קוסמטיקה מסר: "אנחנו נרגשים ומאמינים במהלך החדש של המותג. עבדנו על האסטרטגיה החדשה לאורך תקופה מאוד ארוכה ומרגש לראות את הכל קורם עור וגידים".
עוד הוסיף כי "המהלך הגיע ממקום של דיוק המותג לקהל היעד שלו, בידול וחיזוק הערכים של סבוקלם, כאשר בימים אלו אנו יוצאים עם קמפיין בהיקף רחב לתקשור המהלך וניתן לראות את המוצרים בנראות החדשה שלהם כבר בנקודות המכירה".
עוד ב-
צילומים לקמפיין החדש של SEBOCALM (צילום: אור גפן)
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.סבוקאלםללא שם 01/2025/16הגב לתגובה זו0 0לא שווה אפילו אגורה. המוצרים הקודמים היו טובים.החדשים ממש לא.סגור