שיווק ופרסום

נס וסטילה בקמפיין בינלאומי חדש: ירוויחו מאות אלפי שקלים

נס וסטילה נבחרו להוביל קמפיין למותג השיער got2b, וייצגו תכנים שמחברים בית האישיות שלהם לעיצוב השיער. המהלך צפוי להכניס להם מאוד אלפי שקלים
מערכת ice | 
סטילה ונס (צילום מתוך גיא פינס)
הצמד המוזיקלי המצליח, נס וסטילה, שממשיך להפתיע ולכבוש את תעשיית המוזיקה, מקבל כעת הזדמנות להוביל קמפיין בינלאומי למותג השיער got2b, מבית Henkel, כך לפי פרסום של mako. השניים, ששיגרו את הקריירה שלהם לשיאים חדשים, יהיו הפנים של הקמפיין, כשסטילה, שמזוהה עם תלתליו המרשימים, יככב במיוחד ויציג את הדרך בה האישיות שלו מתחברת לעיצוב השיער המודרני.
המהלך המשמעותי הזה צפוי להכניס לצמד מאוד אלפי שקלים, כשמפרסמים בארץ כבר רואים בהם את הצמד המבוקש ביותר. בתעשיית האופנה המקומית פורסם כי חברות רבות רוצות לשתף פעולה איתם, שכן הם לא מזוהים עם אף מותג ספציפי, מה שהופך אותם למותג עצמאי ויוקרתי. "הם לא עובדים עם אף חברה באופן בלעדי, וזה נותן להם הרבה כוח", אמר גורם מתוך תעשיית הפרסום ל-mako.

החיבור עם מותג got2b אינו הפעם הראשונה של הצמד בעולם הפרסום. בעבר הם השתתפו בקמפיין של חברת בזק לצד גידי גוב, אך כעת זו הפעם הראשונה שהם מנהלים קמפיין משלהם. ממותג got2b נמסר ל-mako כי הם שמחים לשתף פעולה עם נס וסטילה, שמביאים עימם אנרגיה רעננה ויצירתית שמתאימה לערכים של המותג.
הקמפיין הנוצץ מנוהל על ידי מחלקת המשפיענים של משרד יחסי הציבור של זאביק דרור, שמטפל בין היתר גם בנבחרת המשפיענים של Samsung בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה