שיווק ופרסום
סופר מרקטינג: הכירו את ענת אהרון – סמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת פתאל
SUPERMARKETING היא פינה חדשה שעושה לכם היכרות עם האנשים שמובילים את עולם השיווק בישראל. והפעם: ענת אהרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל, מספרת על העבודה הסטודנטיאלית שסיפקה את אקורד הפתיחה לקריירה ענפה בענף התיירות, על המהלך האסטרטגי שהובילה וגם על חלום אחד לא ממומש
בפינה חדשה, SUPERMARKEING, לוקח אתכם אתר ice אל אחורי הקלעים של ענף השיווק בישראל – בסדרת ראיונות אישיים עם השמות הבכירים בתעשייה. והפעם: ענת אהרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות בפתאל, מתארת את המהלך להשקת קולקציית מלונות היוקרה למבוגרים בלבד של הרשת, ונזכרת בקריירה הספורטיבית כשחקנית כדוריד.
ענת אהרון במשפט.
"אני נשואה לרועי ואמא של גיא ורז, מתגוררת בתל אביב ומכהנת כסמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל".
"אני נשואה לרועי ואמא של גיא ורז, מתגוררת בתל אביב ומכהנת כסמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל".
אבני הדרך המרכזיות בקריירה שלך?
"המסע שלי בעולם התיירות והמלונאות, החל בעבודה סטודנטיאלית תפעולית במלון דניאל בהרצליה, שהייתה טבילת אש ראשונה וחשובה. במקביל ללימודי מלונאות ותואר במדעי המדינה, צברתי ניסיון בעבודה מול לקוחות ובמכירות: תחילה כנציגה טלפונית בצבר, ובהמשך בתפקידי ניהול ומכירות ברשת שרתון ומלון הנסיכה.
"המסע שלי בעולם התיירות והמלונאות, החל בעבודה סטודנטיאלית תפעולית במלון דניאל בהרצליה, שהייתה טבילת אש ראשונה וחשובה. במקביל ללימודי מלונאות ותואר במדעי המדינה, צברתי ניסיון בעבודה מול לקוחות ובמכירות: תחילה כנציגה טלפונית בצבר, ובהמשך בתפקידי ניהול ומכירות ברשת שרתון ומלון הנסיכה.
תקופה משמעותית מבחינתי הייתה ברשת רימונים כסמנכ"לית שיווק ומכירות, כשהתחלתי לנהל צוותים ולהוביל אסטרטגיות שיווק. לאחר כעשור, הצטרפתי לרשת פתאל, שם התקדמתי מתפקיד ניהול מכירות אזורי ומתחום העסקים, לניהול חטיבת המכירות, ורכשתי ניסיון בניהול מערכות גדולות ועבודה מול ממשקים מגוונים. אז גם הגיעה גיחה לתחום התעופה, כסמנכ"לית שיווק בארקיע – ולמרות שהייתה קצרה, היא בהחלט העניקה לי פרספקטיבה רחבה יותר על ענף התיירות.
בסופו של דבר חזרתי לרשת פתאל, הפעם כסמנכ"לית שיווק ומכירות. עבורי זו בפירוש הייתה סגירת מעגל. בתפקיד הזה אני מיישמת ומממשת את הידע והניסיון שצברתי לאורך השנים. במבט לאחור, אני יכולה לומר שכל תחנה בקריירה שלי הייתה אבן דרך חשובה, שתרמה לי ולעיצוב שלי כמנהלת. בתפקידים השונים למדתי להתמודד עם אתגרים מורכבים, לנהל צוותים, לפתח אסטרטגיות שיווק ומכירות – ולא פחות חשוב: להבין את הצרכים המשתנים של שוק התיירות. אני גאה בדרך שעשיתי ובתוצאות שהשגתי, וממשיכה לפעול מתוך תשוקה לענף".
פרויקט או קמפיין שהובלת, ואת גאה בו במיוחד?
"מדובר בהשקת קולקציית מלונות היוקרה שלנו FATTAL LIMITED EDITION, המיועדת למבוגרים בלבד. כחלק ממהלך אסטרטגי שמבקש למצב את רשת פתאל כרשת מגוונת ואיכותית, בחרנו להשיק קולקציה הנותנת מענה לחתך נוסף באוכלוסייה, המחפש חווית אירוח ברמה הגבוהה ביותר. את הקולקציה חשפנו לראשונה עם מלון 'בוטניקה', הממוקם למרגלות הגנים הבהאיים בחיפה ועוצב בהשראתו, בקמפיין מיוחד שזכה בפרס 'מדד הפרסומות' של יוטיוב ו-ynet. המלון השני בקולקציה הוא מלון 'כנען' בהר כנען שבצפת, הצופה על נופי הגליל העליון והכנרת, ומגדיר מחדש את החיבור בין גוף ונפש.
"מדובר בהשקת קולקציית מלונות היוקרה שלנו FATTAL LIMITED EDITION, המיועדת למבוגרים בלבד. כחלק ממהלך אסטרטגי שמבקש למצב את רשת פתאל כרשת מגוונת ואיכותית, בחרנו להשיק קולקציה הנותנת מענה לחתך נוסף באוכלוסייה, המחפש חווית אירוח ברמה הגבוהה ביותר. את הקולקציה חשפנו לראשונה עם מלון 'בוטניקה', הממוקם למרגלות הגנים הבהאיים בחיפה ועוצב בהשראתו, בקמפיין מיוחד שזכה בפרס 'מדד הפרסומות' של יוטיוב ו-ynet. המלון השני בקולקציה הוא מלון 'כנען' בהר כנען שבצפת, הצופה על נופי הגליל העליון והכנרת, ומגדיר מחדש את החיבור בין גוף ונפש.
הקולקציה מאגדת מלונות ייחודיים, המציעים חווית אירוח בסטנדרט הגבוה ביותר, צפויה להרחיב בקרוב את הפורטפוליו שלה עם מלונות נוספים בארץ ובחו"ל. בהקשר הזה חשוב עוד להוסיף כי מעבר לים, הושקה הקולקציה במקביל תחת המותג LEONARDO LIMITED EDITION. כיום מונה רשת פתאל מעל 300 בתי מלון בארץ ובעולם, בפריסה על 21 מדינות, והיא יודעת לספק קשת רחבה של חוויות לכל סוגי הסגמנטים".
אם היית צריכה להכשיר את הדור הבא של אנשי השיווק, מה היה בתוכנית הלימודים שלך?
"אני גאה לשתף שברשת פתאל אנו מכשירים את דור העתיד באופן שוטף במגוון עתודות לימוד (מעתודת מנכ"ל ועד עתודת שפים) ובהן כמובן גם עתודת שיווק ומכירות. אנחנו ברשת, מאמינים בחברי צוות שצומחים ומתפתחים מתוך המערכת, מאתרים מכשירים ומקדמים אותם. למעשה ממש בימים אלו, מתקיימת עתודת שיווק ומכירות בפעם השנייה אצלנו ברשת – וזאת בהמשך להתנסות ראשונה ומוצלחת במיוחד, כשרוב מסיימי העתודה השתלבו במשרות שיווק.
"אני גאה לשתף שברשת פתאל אנו מכשירים את דור העתיד באופן שוטף במגוון עתודות לימוד (מעתודת מנכ"ל ועד עתודת שפים) ובהן כמובן גם עתודת שיווק ומכירות. אנחנו ברשת, מאמינים בחברי צוות שצומחים ומתפתחים מתוך המערכת, מאתרים מכשירים ומקדמים אותם. למעשה ממש בימים אלו, מתקיימת עתודת שיווק ומכירות בפעם השנייה אצלנו ברשת – וזאת בהמשך להתנסות ראשונה ומוצלחת במיוחד, כשרוב מסיימי העתודה השתלבו במשרות שיווק.
בתוכניות הלימוד תוכלו למצוא סדנאות לשיווקי קלאסי עם מיומנויות דיגיטליות מתקדמות, תוך דגש על חשיבה אנליטית, יצירתיות ויכולת הסתגלות. התוכנית שלנו כוללת הרצאות בנושאים הקשורים לליבת הפעילות של הענף – דוגמת שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות, תוכן, ניתוח נתונים, אסטרטגיה שיווקית, יצירתיות וחדשנות, ותקשורת בינאישית.
המשברים שחווינו במהלך השנים האחרונות הבהירו לנו כי אנשי השיווק חייבים להיות בעלי גמישות מחשבתית ויכולת לבצע שינויים באסטרטגיה תוך כדי תנועה. ארגז הכלים המקצועי מחייב הסתגלות לחידושים טכנולוגיים וטרנדים, יכולת למידה עצמית ומודעות חברתית גבוהה. כפי שאני תמיד חוזרת ואומרת: ללא תקשורת בינאישית מצוינת, לא ניתן להגיע להישגים".
איזה מותג ישראלי עושה עבודה מצוינת לדעתך, ולמה?
"בחרתי במותג משפחתי (ותאמינו לי שאני לא משוחדת) – חברת ROOMS, שבלי יותר מדי רעש ויחסי ציבור, הקימה 12 מתחמי עבודה שיתופיים אקסקלוסיביים (עוד שלושה מתחמים נוספים, אמורים להיפתח בזמן קרוב) עם היצע רחב של אפשרויות: מקומה שלמה ועד חדרים פרטיים, ועם מגוון חדרי ישיבות המאובזרים בטכנולוגיה החדשנית ביותר. מתחמי העבודה שלנו מיועדים לאנשים המחפשים לשלב מיקום מרכזי (תל אביב, רעננה, פתח תקווה, מודיעין ורמת גן), עם חוויה של בתי מלון אורבניים אופנתיים".
"בחרתי במותג משפחתי (ותאמינו לי שאני לא משוחדת) – חברת ROOMS, שבלי יותר מדי רעש ויחסי ציבור, הקימה 12 מתחמי עבודה שיתופיים אקסקלוסיביים (עוד שלושה מתחמים נוספים, אמורים להיפתח בזמן קרוב) עם היצע רחב של אפשרויות: מקומה שלמה ועד חדרים פרטיים, ועם מגוון חדרי ישיבות המאובזרים בטכנולוגיה החדשנית ביותר. מתחמי העבודה שלנו מיועדים לאנשים המחפשים לשלב מיקום מרכזי (תל אביב, רעננה, פתח תקווה, מודיעין ורמת גן), עם חוויה של בתי מלון אורבניים אופנתיים".
ענת אהרון. "ללא תקשורת בינאישית מצוינת, לא ניתן להגיע להישגים" (צילום סיון קקון באדיבות פתאל)
אם היית צריכה לבחור תחום אחר לעסוק בו, במה היית בוחרת?
"דיפלומטית במשרד החוץ. תמיד היה לי חלום לייצג את ישראל בחו"ל, והיום יותר מתמיד".
"דיפלומטית במשרד החוץ. תמיד היה לי חלום לייצג את ישראל בחו"ל, והיום יותר מתמיד".
משהו שמעטים יודעים עליך?
"הייתי שחקנית במכבי ראשון לציון בכדוריד" .
"הייתי שחקנית במכבי ראשון לציון בכדוריד" .
עוד ב-
לכל הפינות של SUPERMARKETING לחצו כאן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה