שיווק ופרסום

אשת השיווק של החודש: תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק במזרחי טפחות

זו הפעם השנייה בה תרי ישכיל נבחרת כאשת השיווק של החודש באתר ice. הפעם בכובעה בבנק מזרחי טפחות, לאחר סדרה אלמותית של פרסומות שכבשו את המסכים במהלך 2024, ובעיקר בזכות האסטרטגיה המדוייקת שמשלבת רגש, חיבור והזדהות. זו אשת השיווק של חודש דצמבר של ice
מערכת ice | 
תרי ישכיל סמנכלית בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock, יחצ)
בנק מזרחי טפחות בלט במהלך 2024, בקמפיינים סביב חיילי המילואים, המפונים, והתמיכה שמעניק הבנק והמעטפת לחברה הישראלית בעת משבר. יחד עם משרד הפרסום ראובני פרידן, יצרו בבנק מזרחי פרסומות מלאות רגש שפורטות על כל מיתר אפשרי, דרך העברת המסר בצורה הייחודית להם במהלך מלחמת חרבות ברזל.
הקמפיין האחרון של בנק מזרחי טפחות, בו מככבים צמד השחקנים דביר בנדק וחן אמסלם משך את תשומת ליבם של הצופים מיידית. הפרסומת החדשה התמקדה במגוון ההטבות שבנק מזרחי טפחות מעניק לתושבי הצפון אשר נאלצו להתפנות מבתיהם ולנטוש את עסקיהם במהלך המלחמה.
הייחודיות של הפרסומת מגיעה גם דרך חיבור מדוייק, נכון ובועט למציאות הישראלית. כך, על רקע התמונות הקשות שמציגות את המציאות הקשה שעברה על אנשי הצפון במהלך המלחמה, מתגנן השיר "זן נדיר" של קורין אלאל המנוחה, שהלכה לעולמה שבוע לפני כן, באותו פסקול ישראלי מוכר בכל בית. אותה מחווה מרגשת, הובילה לתמצית האסטרטגיה של הבנק: החדרת מסר מסחרי ופיננסי, דרך יצירת רגש, הזדהות, ומעטפת כוללת של הבנק לכלל הרבדים של המציאות הישראלית.
 

מי שאמונה על המהלכים השיווקיים של בנק מזרחי טפחות, היא תרי ישכיל - סמנכ"לית ומנהלת חטיבת השיווק בבנק. זו אינה הפעם הראשונה בה ישכיל נבחרת ב-ice לאשת השיווק של החודש. בכובעה הקודם בפרטנר, גרפה ישכיל את החודש עם הקמפיין המושקע של סטטיק ושרית פולק במרץ 2021. עתה היא נבחרת שוב לראשונה, וזו אשת השיווק של חודש דצמבר 2024 של ice.
מי את תרי ישכיל? 
סמנכ"לית ומנהלת חטיבת השיווק, הפרסום ופיתוח העסקים של מזרחי טפחות. עוסקת בשיווק מעל ל-20 שנה במגוון רחב של תפקידים וארגונים.
מה הוביל אותך לעולם השיווק?
הרקע שלי בפסיכולוגיה נתן לי בסיס לחיבור טבעי למוטיבציות ולצרכים צרכניים. מתוך התפקידים השונים שמילאתי בעולמות השיווק: מחקר, אנליזה, שיווק עסקי וקמעונאות - למדתי לא רק להבין שווקים, אלא גם להשפיע על עמדות ולתת מענה לצרכים משתנים.
במהלך השנה האחרונה הבנק יצא בכמה קמפיינים שמציגים את השירות הייחודי שהבנק מעניק למען בעלי עסקים, תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם, כמו גם לחיילי המילואים. מה הייתה האסטרטגיה מאחורי הקמפיינים?
ב-7 באוקטובר קיבלה הנהלת הבנק החלטה עקרונית – לפעול! בתוך שבוע בלבד הוקמה פלטפורמת "כתום ישראל", שמטרתה לספק תמיכה ישירה לבעלי עסקים בדרום ובצפון שאיבדו את פרנסתם. כחלק מהמחויבות הערכית שלנו, הרחבנו את התמיכה גם למילואימניקים, לנשים בעלות עסקים ולתושבי הצפון, במטרה ללוות את הציבור הישראלי גם בעתות משבר. אנחנו גאים להיות חלק מיוזמה זו, שמוכיחה שאפשר לשלב ערכים חברתיים בתהליך שיווקי ופרסומי מקיף, בעל תהודה תדמיתית.
כיצד בתחרות קשה בין הבנקים, מצליחים לייצר בידול דרך השיווק והפרסום?
המפתח שלנו הוא "אמת מוצרית". כשאנו מציעים הבטחה צרכנית אמיתית ומוכחת, הפרסום הופך למשמעותי ומבודל. במזרחי טפחות הערכים של 'בני אדם לפני הכול' משתקפים ישירות בשירות אישי ואנושי בנקודת הקצה, וזה יוצר אמון וייחודיות מול הלקוחות.
 מה היו התגובות שקיבלתם מהקמפיינים האחרונים? ואם אפשר הרחבה על המחווה המרגשת גם לקורין אלאל שהלכה לעולמה ובחרתם בשיר שלה בקמפיין האחרון?
הקמפיינים זכו להדים רגשיים משמעותיים. התגובות המרגשות ביותר הגיעו מעסקים שהתחברו לפלטפורמת 'כתום ישראל', ששיתפו אותנו בתחושת תודה על התמיכה, שאפשרה להם להשתקם ולחזור לעמוד על הרגליים.
ההחלטות המרגשות ביותר הייתה להקדיש את הקמפיין עם השיר 'זן נדיר' של קורין אלאל לזכרה. את השיר רכשנו כמובן עוד לפני מותה בידיעתה והסכמתה של קורין ז"ל (שאף ראתה את התסריט ואישרה אותו). יום לאחר שעלינו לאוויר הודיעו לנו כי קראו למשפחתה ולחברים להיפרד, וקיבלנו החלטה שנקדיש את הקמפיין המיוחד הזה, עם השיר הכול כך מדויק, לאשה בעלת תרומה אמיתית לתרבות הישראלית והיא אכן זן נדיר. 
מהו מנהל/ת שיווק טוב בעינייך?
מנהל שיווק טוב יודע לשלב בצוות שעובד איתו אנשים יצירתיים לצד אנשי נתונים, לקבל החלטות מהבטן ולבחון אותן באופן מחושב. היכולת להסתגל לשינויים במהירות ולקבל החלטות אמיצות, היא מפתח להצלחה.
איזה טיפ היית נותנת למנהלי שיווק בתחילת דרכם?
זכרו שהשפעתכם חורגת מעבר לכותלי המשרד – אתם משפיעים ישירות על חיי הצרכנים. שמרו על חיבור אמיתי לקהל שלכם, הימנעו מציניות, ותמיד תשאפו להשפעה חיובית ואותנטית. זו זכות עצומה שנושאת גם אחריות גדולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה