שיווק ופרסום
בהשקעת חצי מיליון שקל: רשת גלי יוצאת בקמפיין ראשון מסוגו בישראל
לראשונה בישראל: רשת "גלי" יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת "שרוטונים", במסגרתו תעלה בקמפיין משמשך תחת הסלוגן: "גלי הולכים על זה ביחד"
לראשונה בישראל: רשת האופנה וההנעלה "גלי" יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת "שרוטונים", במסגרתו תעלה בקמפיין מתמשך תחת הסלוגן: "גלי הולכים על זה ביחד". הקמפיין יכלול הפקות אנימציה ווידאו מצולם של דמויות מצוירות, שנבנו בהתאמה למשפחה הישראלית ויציגו את הקולקציות ברשת גלי למגוון רחב של קהלים. היקף ההשקעה במהלך נאמד בכחצי מיליון שקל.
הקמפיין, שיעלה השבוע בכל נכסי הסושיאל והדיגיטל של שתי החברות וכן, במועדני הלקוחות וברצפת המכירה בכל סניפי רשת גלי בפריסה ארצית, יכלול סדרה רחבה של סרטונים המציגים את מגוון הקולקציות החדשות, תוך הצגת האופציות המגוונות לאמא, לאבא ולילדים.
בשלב ראשון יעלו ששה סרטונים בהפרשים של שלושה שבועות זה מזה, יתפרשו בשלב ראשון על פני ארבעה חודשים ויציגו את קולקציית החורף ואת קולקציית האביב של רשת גלי.
לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בחברת בריל המפעילה את רשת גלי: "הקמפיין נועד לחזק את מעמדה של גלי כמותג ישראלי לכל המשפחה שהוא בית של מותגים שנותן הצעה אטרקטיבית איכותית וגם טרנדית במחירים נוחים".
הקמפיין החדש של רשת גלי ושרוטונים (צילום: יח"צ)
לדבריה: "את הקמפיין החדשני ייצרנו בשיתוף עם "שרוטונים" כחלק מאסטרטגיית הפרסום המתמקדת בעולמות הסושיאל והדיגיטל ומתוך רצון להפתיע ולפנות גם לקהלי צרכנים חדשים ובעיקר להורים צעירים, אשר נמצאים ברשתות החברתיות, מכירים את עולם הדיגיטל והוא עבורם הדבר הכי נכון והכי חוויתי בימים אלו. לצד הקמפיין הווירטואלי מתוכננת גם פעילות משפיענים רחבה ולהשלמת המסר השיווקי עוצבו אביזרי תצוגה ייחודיים שיוצבו בכל 70 הסניפים של הרשת".
עוד ב-
לדברי שחר בר דוד, מייסד ומנכ"ל חברת שרוטונים: "אנו גאים ושמחים לצאת לדרך משותפת עם המותג הישראלי שגדלנו עליו כילדים. המטרה העיקרית להבליט את המגוון הרחב של הרשת בדרך יצירתית שבה הנעליים יתעוררו לחיים ויצרו הפרעה חיובית בכל המדיות החברתיות וגם על המסך הגדול".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה