שיווק ופרסום

קניון עזריאלי בת"א מתחדש: זה מותג העל שפותח חנות דגל בישראל

לאחר שנים של פעילות בסניף רוטשילד – אלנבי בתל אביב, דקטלון מתחדשת ומעתיקה את מיקומה לקניון עזריאלי תל אביב, ותפתח עם פתיחה שנת 2025 חנות דגל חדשה. בנוסף, תצא בקמפיין רחב היקף בתל אביב הכולל פרסום בשלטי החוצות של הקניון ובתחנות מרכזניות של רכבת ישראל
מערכת ice | 
מרכז עזריאלי תל אביב (צילום יח"צ עזריאלי)
לאחר שנים של פעילות בסניף רוטשילד – אלנבי בתל אביב, דקטלון מתחדשת ומעתיקה את מיקומה לקניון עזריאלי תל אביב. החנות החדשה, שתיפתח ב-1 בינואר תציע חוויית קניה חדשנית עם מגוון מוצרי ספורט מתקדמים ושירותים דיגיטליים ייחודיים. 
לקראת השקת הסניף, דקטלון משיקה קמפיין נרחב במטרה ליצור חיבור בין המותג העולמי לקהילה המקומית של תל אביב, ויכלול: פרסום בשילוט החוצות של קניון עזריאלי תל אביב, כמו גם על תחנות מרכזיות של רכבת ישראל.
בנוסף לפעילויות אינטראקטיביות, כמו פסלים חיים המייצגים ענפי ספורט שונים ברחבי העיר, פעילות רכיבה וירטואלית חווייתית במתחם הקניון ומתחמי "אופני-שייק" של דקטלון שיהיו פתוחים לקהל הרחב במגוון מועדוני הספורט והכושר ברחבי תל אביב: 29.12 - בקולנוע פאר תל אביב, ברחוב ישעיהו 1, תל אביב-יפו, בין השעות: 8:00-11:00. 30.12 – New Fit, רחוב דיזנגוף 100, בתאריך 31.12 – ספייס שנקין, שנקין 47, תל אביב – יפו, בין השעות: 17:00-20:00..
אירוע הפתיחה הרשמי, בתאריך 1.11 בינואר בשעה 11:00, יכלול משפיעני רשת מובילים שיתעדו את החוויה מהשטח וישתפו את העוקבים במטרה לקדם ולהפיץ את ערכי המותג: חדשנות, ספורט ונגישות. אירוע הפתיחה יכלול מופעי רקדנים, די.ג'יי, פעילות אופני VR נושאת פרסים ושלל הפתעות מרהיבות נוספות.
דקטלון עזריאלי (צילום: דקטלון)
החנות בקניון עזריאלי תל אביב מביאה עמה קונספט חדשני, המדגיש את החיבור לעיר ולספורט. קיר גרפיטי ייחודי, בעיצובם של האמנים נועה אלון ואנדרי סנדלר (Always Never), נוצר במיוחד עבור החנות, ומשלב את צבעי המותג עם רוח אורבנית צעירה. בחירת הלוקיישן החדש נעשתה כחלק מהשינויים האסטרטגיים בחברה בחודשים האחרונים, ובמטרה לשפר את חווית הלקוח.
החנות בקניון עזריאלי מצטרפת ל-10 חנויות נוספות הפרוסות ברחבי הארץ. הפעם החברה שמה את חוויות הקנייה הדיגיטלית במרכז שכוללת שירותים אינטראקטיביים מתקדמים, לצד חוויה רב ערוצית שזמינה גם בשאר הסניפים של הרשת. בחנות ימוקמו מסכי טאצ' דיגיטליים, דרכם ניתן להזמין ממגוון מוצרי הספורט והטיולים, כולל מוצרים שלא זמינים בחנות, ולהנות ממשלוח בהתאמה אישית, אם זה איסוף ההזמנה מהחנות או מהלוקרים בקומת 1- המאפשרים גישה נוחה עם הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה