שיווק ופרסום

ליהי טולדנו גורפת הישגים: קמפיין המיליונים בו תככב נחשף

הכוכבת העולה, ליהי טולדנו, נבחרה להיות הפנים החדשות של ה-BOX, הסופר מיני החשמלי החדש מבית  Dongfeng. הקמפיין בהיקף של כ-6 מיליון שקל מלווה בחידוש הלהיט "הזוג הזה" של מרגי בביצוע טולדנו. מדובר בקמפיין שני אותו גרפה בשבוע. צפו לפני כולם בפרסומת הנוצצת החדשה של מותג הרכב | פרסום ראשון

יהודה לוינגר | 
ליהי טולדנו בקמפיין BOX (צילום יחצ)
אחד השמות הלוהטים במוסיקה הישראלית, ליהי טולדנו גורפת קמפיין נוסף, שני תוך שבוע, ורושמת עוד הישג בקריירה המצליחה שלה שרק החלה.  הפעם מדובר במותג היוקרתי של מטרו מוטור, שהשיקה היום (שני) את הכוכבת החדשה המציבה סטנדרט חדש לקטגוריית הסופר מיני, ה- Dongfeng BOX הכל חשמלית. ליטל צרפתי חזן, סמנכ"לית השיווק בחטיבת הרכב של מטרו מטור: "ליהי, עם הכריזמה והיכולת שלה לייצג חיבור חוצה גילאים וסגנונות, היא הבחירה המושלמת".
במה מדובר? בקמפיין החדש, שילווה בפרסומית ייחודית, ליהי טולדנו חושפת את הרכב החשמלי החדש ומלא הסטייל כמו שרק היא יודעת. לטובת הקמפיין, בהיקף של כ-6 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב מקבוצת פובליסיס, הקליטה ליהי גרסה מחודשת ללהיט של מרגי "הזוג הזה", רק שהפעם סיפור האהבה הוא בין ליהי והמכונית החשמלית החדשה שלה, או כמו שליהי שרה: "BOX נהיה הזוג הזה, עם העיצוב הזה או-לה-לה, חשמלית שהיא הצגה".
 

ה-BOX הוא רכב סופר מיני חשמלי הכולל עיצוב חיצוני מסקרן, אבזור מרשים ותמחור אטרקטיבי מבית Dongfeng - יצרן רכב מהגדולים בסין. על פי המפרט, מדובר במכונית אידיאלית במיוחד לנסיעה בעיר הנוחה לשימוש בתוך המרחב האורבני הצפוף. הרכב מצויד בטכנולוגיה מתקדמת עם מסך מגע מרכזי בגודל 12 אינץ' ותמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים בגודל 5 אינץ', בקרת אקלים, ניטור לחץ צמיגים, טעינה אלחוטית, מערכת שמע הכוללת 6 רמקולים, טעינת L2V למכשירי חשמל מסוללת הרכב, בחירה בין 32 צבעי אווירה וכניסה והתנעה ללא מפתח.
ה-Dongfeng Box הושק לאחרונה במספר מדינות באירופה ביניהן הולנד ספרד שוויץ ופורטוגל. את ה- Dongfeng BOX יהיה ניתן למצוא החל מהיום באולמות התצוגה של דונגפנג בחיפה, ראשון לציון, הרצליה ואשקלון. אם שאלתם כמה הוא עולה? מחיר השקה מ- 109,900 שקל - בתוקף עד ל-31.1.2025. מחיר מחירון 2025 - 113,900 שקל. לבן וכסוף ללא תוספת מחיר, תוספת 3,000 שקל על צבע אחר.

ה-BOX מבית Dongfeng. צילום: יחצ
מדובר במותג נוסף מבית Dongfeng שמייבאת מטרו מוטור לישראל לאחר ההשקה המוצלחת של VOYAH, חטיבת היוקרה של היצרן וה-M-HERO1, רכב השטח החשמלי עם יכולות הקיצון. Dongfeng הוא קונצרן הרכב הרביעי בגודלו בסין. הקונצרן, שנוסד ב-1969, מחזיק בבעלותו לא פחות מ-8 מותגי רכב, מייצר מדי שנה למעלה מ-5 מיליון כלי רכב ומחזיק תחתיו מספר מותגים המיועדים לפלחי שוק שונים.

מתוך הקמפיין. צילום מסך
ליטל צרפתי חזן, סמנכ"לית השיווק בחטיבת הרכב של מטרו מטור מסרה כי "אני גאה להשיק את הקמפיין החדש של ה-BOX, רכב חדשני ומעורר השראה שמציב סטנדרט חדש בקטגוריית הסופר מיני בישראל. הקמפיין נבנה מתוך גישה עדכנית, המדגישה רלוונטיות וחיבור אותנטי, והוא מבוסס על הבנה עמוקה של הצרכים והעדפות של מגוון קהלי היעד".
הקמפיין מתמקד בערכים של יצירתיות, נגישות וטכנולוגיה מתקדמת וליהי, עם הכריזמה והיכולת שלה לייצג חיבור חוצה גילאים וסגנונות, היא הבחירה המושלמת להוביל את המהלך שמביא בשורה אמיתית לעולם הרכב המקומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה