שיווק ופרסום
אופטיקה הלפרין באסטרטגיה חדשה: פרסומת Ai בטלוויזיה
משרד הפרסום D-say מוציא לדרך את האסטרטגיה החדשה של אופטיקה הלפרין, מותג המשקפיים הפופולארי, כאשר יעלה בטלוויזיה סרט שנעשה כולו ב-Ai, בקמפיין המוערך במיליון שקל עם משחק מילים פשוט אך יצירתי. כל הפרטים | בלעדי
רשת האופטיקה הגדולה בישראל, אופטיקה הלפרין, בחרה לפני כחודשיים וחצי במשרד הפרסם D-say, של אייל הובר לוי, עם תקציב הפרסום החדש, והמהלך הראשון והמסקרן יוצא לדרך כבר היום (חמישי) בטלוויזיה עם פרסומת המבוססת כולה Ai כחלק מהאסטרטגיה החדשה של המותג. הקמפיין עצמו עלה לרשתות כבר לפני כמה ימים.
האסטרטגיה החדשה תהיה תחת הסלוגן: "אופטיקה הלפרין - רואים אתכם", וזהו המשך ישיר לאסטרטגיה העסקית של הרשת ששברה את המונופול בשוק האופטיקה והפכה אותה למוצר צריכה בסיסי. במסגרת השפה, יעלה בטלוויזיה סרט שנעשה כולו ב-Ai, והוא סנונית ראשונה של הקמפיין והשפה התקשורתית החדשה.
הקמפיין מעביר את המסר המדוייק של התאמת הרשת לכל אחד ואחת, והקשר האישי שיש מול הלקוח, דרך משחק המילים: "רואים אותך" והעברת המסר גם בדרך קלילה והומוריסטית.
הקמפיין מזכיר את בית היוצר של יעקב הלפרין שראה במשקפיים כמוצר שמי שמשתמש בו יש לו הכי הרבה שייכות אליו: "זה מוצר שנמצא על גוף האדם הכי הרבה יותר מכל מוצר אחר, כל בגד אתה מחליף, משקפיים אתה הולך איתם 10-12 שעות ביממה, לפעמים אתה אפילו נרדם איתם", אמר בריאיון עבר ב-ice. מכאן הצורך שגם ידאגו למי שיש לו משקפיים, לצרכים שלו, לנראות שלו, ולמעטפת מסביב וכל מי שמרכיב משקפיים מכיר את הרגישות של המוצר שכל כך צמוד אליו - בקיצור: שיראו אותך. את הקמפיין מוביל מבצע סוף שנה של 70% ברכישת שני זוגות משקפיים.
אביטל וגשל, סמנכ"לית שיווק הלפרין מסרה כי "אנחנו שמחים להציג את הקמפיין החדש, שהוא צעד משמעותי בהשקת האסטרטגיה והשפה התקשורתית החדשה של הרשת. המסר ‘רואים אתכם’ מבטא את המחויבות שלנו להקשיב ולהגיב לצורכי הלקוחות, וליצור חיבור אישי עם כל אחד ואחת מהם.
כאחת מהרשתות הוותיקות והמנוסות בתחום האופטיקה, אנחנו רואים כל לקוח ולקוחה ומספקים מענה מותאם אישית בצורה מקצועית ומדויקת. למרות שאנחנו רשת האופטיקה המקצועית הגדולה ביותר בישראל, כל לקוח אצלנו זוכה לשירות אישי, אכפתי ומקצועי, עם דגש על קשר אנושי. בעתיד, נמשיך להיות כאן בשבילכם – לשמוע את הצרכים שלכם ולספק פתרונות שמובילים לתוצאה מושלמת. אצלנו אתם לא רק לקוחות, אתם חלק מהמשפחה".
עוד ב-
דני יעקובוביץ' שותף ומנהל קריאייטיב ראשי D-Say הוסיף: "בעולם הדינמי של רשת ארצית מובילה כמו אופטיקה הלפרין, נדרשות יכולת תגובה, גמישות ומהירות, לצד חדשנות. לשם כך החלטנו שהשפה תהיה מבוססת Ai במלואה. אנחנו גאים להוביל גם את האסטרטגיה החדשה וגם את השפה התקשורתית המתקדמת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה