שיווק ופרסום

יש חשמל באוויר בקמפיין החדש של פזגז | פרסומת השבוע

הראפר העולה "שרק" מככב ביריית הפתיחה של מהלך פרסומי רחב של החברה, בסימן "משהו משמח בחשבון החשמל". המטרה: לחשוף לציבור את רפורמת החשמל, שיכולה להקל באופן משמעותי על הכיס. דני יעקובוביץ, משנה למנכ"ל משרד הפרסום D-SAY משתף: "ידענו שאנחנו חייבים להפתיע על המסך, לא ללכת עם המיינסטרים"
מערכת ice |  2
הראפר שרק בפרסומת החדשה של חברת פזגז (צילום D-SAY)
כחלק מרפורמת החשמל החדשה בישראל, שמטרתה לאפשר לכל צרכן לבחור את ספק החשמל האישי, גם אם אין לו מונה חכם בבית, הציבור יוכל לחסוך בסכומי ההוצאה המשפחתיים על חשמל באופן משמעותי מדי שנה. חברת פזגז הכריזה על מהלך פרסומי חדש ובשיתוף עם משרד הפרסום D-SAY, השיקה קמפיין ייחודי.
בפרסומת הראשונה, בסימן "סוף סוף משהו משמח בחשבון החשמל'", מככב הראפר העולה "שרק" שהקליט לאחרונה שירים עם מיטב הזמרים המובילים ביותר בארץ. שרק מופיע בפרסומת הקצבית עם עיבוד מיוחד לשיר "יש חשמל באוויר". בהמשך צפויים להופיע זמרים והרכבים מפתיעים נוספים שיבואו לעשות שמח בבתים של לקוחות. בפרסומת הבאה תתכב להקת הזמר הבוכרית משפחת אלייב.
 

תפסנו את דני יעקובוביץ', משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי, לכמה שאלות על הפרסומת המפתיעה והמרעננת.
דבר המשרד
אחרי שקיבלנו את המשימה ידענו שני דברים - אנחנו רוצים למצוא תובנה אמיתית ולא סתם פרסומת שמדקלמת את המוצר, וחשוב לנו לייצר שפה כייפית ושמחה שתעשה קצת טוב על הלב לצופים.
סיפור מבניית הקמפיין 
התובנה שמצאנו היא שחשבון חשמל הוא דבר מבאס, אבל בזכות הוזלת המחירים, סוף סוף יש משהו משמח בחשבון החשמל. מפה הגיע הרעיון הפשוט והחד – בכל פעם שאתם מקבלים הודעה על חשבון החשמל שלכם – החיים הופכים לשמחים ברגע. רק לכם. לא לסביבה שלכם.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
כיוון שפזגז היא מובילת שוק בקטגוריה, ידענו שאנחנו חייבים להפתיע על המסך ולא ללכת עם המיינסטרים. לכן האתגר היה מציאת להקות ואומנים פחות מיינסטרים. אם זה הראפר שרק, ואם זו משפחת אלייב. המון שאלו אותנו מי האומן הבא שיופיע, ועל זה נאמר - המשך יבוא...
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
מה שנתפס זה השיר שלא יצא לכל אנשי ההפקה על הסט. עמכם הסליחה.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
חד משמעית הלקוח. (הי בשמת, שרית ואסף) זרם עם הרעיון, עם הלהקות, עם העיבודים, עם כל השגעונות של הבמאי, אמרי דקל קדוש האלוף, כולל מצלמת וידאו סוני שהוא הביא מהבית כי זה מה שהולך אצל הראפרים (ככה הוא אמר, אנחנו רק הנהנו בחיוב...).
דבר הבמאי 
יש תסריטים שכשאתה מקבל אותם, מחשמלים אותך מהרגע הראשון. אולי אלה השורשים הבוכריים או הילד הראפר שבי. תוסיפו לזה משרד פרסום, חברת הפקה ולקוח יצירתיים שהולכים איתך הכי רחוק שאפשר (שוטים ממצלמת מיני די וי ואפקטים של קליידוסקופ) וזה באמת כל מה שבמאי יכול לבקש.
קרדיטים
מנכ"ל פזגז – אסף עפר
סמנכ"לית לקוחות וחשמל פזגז – שרית טטנבוים
מנהלת מחלקת השיווק פזגז בשמת דותן
מחלקת השיווק פזגז – דור לוקר ומורן מגור
מנכ"ל משרד הפרסום Dsay – אייל הובר לוי
משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי – דני יעקובוביץ'
משנה למנכ"ל וסמנכ"לית מדיה – עדן ונונו בנימיני
מנהלת קמפיין מדיה – גבי יודיצקי
ארט בכיר – יובל כוכבי
קריאייטיב וסושיאל – דני קמושביץ
מנהלת סושיאל – סברינה סטרחוב
סמנכ"ל לקוחות – אסף גלזר
סופרווייזר – ירדן מזרחי
תקציבאית – רותם כהן
מפיקה – איריס ישראלי
הפקה מוזיקלית לביצוע של משפחת אלייב – ישי רזאל
הפקה מוזיקלית לביצוע של שרק – נאור טיבי, דניאל צ'רננקו ושחר סנדר (.Mst) 
חברת הפקה – אוג
צלם – אלון לוצקי
במאי – אמרי דקל קדוש
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברה גרועה שירות גרוע מפקיעה מחירים (ל"ת)
    אבי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פזגז,חברה זיפט,נסו ליצור איתם קשר בטלפון וניראה אם יענו (ל"ת)
    תולי 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור