שיווק ופרסום
מלכת היופי, כוכבת הילדים והזמרת למען נשות המילואים
מה עשו מלכת היופי טיטי איינאו, כוכבת הילדים מיקי מוכתר והזמרת עינת שרוף לקראת חג החנוכה? הן חברו לקמפיין משותף ובו בחרו להפיץ מסר מאחד עבור הנשים והמשפחות בעורף במהלך מלחמת חרבות ברזל
לקראת חג החנוכה, טיטי איינאו, מיקי מוכתר ועינת שרוף הצטרפו לקמפיין עבור נשות המילואים ומשפחותיהם.
במסגרת הקמפיין של רשת "מאפה נאמן" הצטרפו מלכת היופי, כוכבת הילדים והזמרת למבצע הכנת מארזים מתוקים לנשות ומשפחות המילואימניקים. בסוף היום, טיטי, מיקי ועינת ארזו מעל ל-100 מארזים אשר נשלחו לנשות המילואימניקים ברחבי הארץ.
(צילום: אור גפן)
מימי נאמן שייך, מבעלי הרשת הוסיפה: "פרוץ מלחמת ‘חרבות ברזל’, הביאה לגיוסם של מאות אלפי אנשי מילואים בצווי 8. לצד הלוחמים, משפחותיהם מצאו עצמן במציאות מורכבת: היעדרות ממושכת של ההורים, חרדות, ושגרה משפחתית שמתפרקת לטובת ניהול עצמאי של כל משק הבית. לפי נתוני צה”ל, כ-100,000 ממשרתי המילואים הם בעלי משפחות. עבור בנות ובני הזוג שנותרו בעורף, ההתמודדות הפכה לאתגר יומיומי – גידול ילדים, ניהול משק הבית, שמירה על מקום העבודה, וכל זאת תוך מתן תמיכה רגשית לילדים ולבן הזוג המגויס. לכן היה חשוב לנו להתגייס למענן".
לאחרונה התראיין עופר נאמן, מנכ"ל רשת "מאפה נאמן", לאתר ice ודיבר על מחירי הסופגניות לקראת החג: "אנו דוגלים בשמירה על מחירים נוחים ובמתן שירות איכותי ללקוחותינו. ישנם ספקים בשוק המציעים סופגניות במחירים גבוהים מאוד, זה חוסר הוגנות והדבר אינו תואם את עקרונותינו. אנו לא שואפים להפיק רווחים מופרזים על סופגניות, כיוון שזה לא עולה בקנה אחד עם הערכים שלנו – להציע ללקוחותינו את המוצר הטוב ביותר במחיר הוגן. לא נמשיך להתחרות עם המתחרים במחירים המופרזים הללו".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה