שיווק ופרסום

החברה הצפונית שסבלה מירידה בהכנסות, מתאוששת מהמלחמה ומשיקה קמפיין

אחרי שנה של מלחמה קשה בצפון משיקה החברה שבסיסה בכרמיאל קמפיין חדש - "תוודאו שקיבלתם קליל מקורי 100%". כמה משקיעה החברה בקמפיין החדש?
מערכת ice | 
קמפיין קליל (צילום יח"צ)
אחרי שנה מאתגרת במיוחד במהלכה נרשמה ירידה חדה בהכנסות, מצליחה החברה הצפונית קליל להראות סימני התאוששות, והעלתה קמפיין בשווי 1.5 שקל.
חב' קליל הינה החברה המובילה בישראל בתחום חלונות ומערכות אלומיניום.  מחקרי שוק גילו שכ- 66% מהצרכנים מעדיפים לרכוש קליל במסגרת השיפוץ או בניה של ביתם.
עתה, לאחר שנה של מלחמה קשה בצפון, משיקה החברה שבסיסה בכרמיאל, קמפיין חדש שהמסר המרכזית "תוודאו שקיבלתם קליל מקורי 100%".
הקמפיין פונה לציבור להעלאת המודעות לנוכחות חיקויים בשוק שמגדירים את עצמם כמקביל קליל או תואם קליל. מטרת הקמפיין לוודא שזה קליל מקורי - מוצר מוביל בתחום.

כאמור, בשנה האחרונה הקיטון בהכנסות נבע לדברי החברה בעיקר מההשפעות השליליות של מלחמת חרבות ברזל על ענף הבניה והשיפוצים, שגרם לירידה בכמויות המכירה עקב מחסור בכוח אדם. צורי דבוש, יו"ר קליל אמר השנה: "למרות השפעות המלחמה על ענף הבניה, אנו ממשיכים להשקיע בפיתוח מוצרים, בשיווק, ובחיזוק שרשרת ההפצה והמכירות. אנו שמים דגש על שיפור ביצועי קליל גם בתקופה מאתגרת זו, פועלים לצמצום ההוצאות והתאמתם להיקפי הפעילות, תוך שמירה על רציפות תפעולית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה