שיווק ופרסום
הישג גדול לקטן: כוכב הרשת הצעיר קטף קמפיין יוקרתי
כוכב הרשת הצעיר והדתי אריאל נועם זיידן מוכר ברשת בקרב הקהל הצעיר ולו למעלה מ-62 אלף עוקבים. יש לו גם פינה בטלויזיה ותפקיד בסדרת ילדים. עכשיו הוא עולה שלב וקוטף קמפיין של מותג נחשב והוא רק בתחילת דרכו המקצועית
כשהוא רק בגיל 11, כוכב הרשת המבטיח אריאל נועם זיידן קוטף קמפיין תוכן ראשון, ונבחר בימים אלה כשגריר מותג האופנה הבריטי לי קופר קידס.
אריאל זיידן תלמיד כיתה ה'בבית הספר "רועי קליין" בנתניה, כבש את הרשת עם סרטוני בישול, מתכונים וטיפים שהופכים את חוויית הבישול לכיפית ונגישה. לזיידן למעלה מ 62 אלף עוקבים, פינה בתוכנית "כמעט שבת שלום" בקשת 12, ותפקיד בסדרה "החברים של ישי".
עתה עושה זיידן צעד נוסף בדרך המקצועית. על הבחירה אמר: "אני ממש מתרגש וגאה להיבחר כשגריר של המותג לי קופר קידס, זה כבוד גדול עבורי. אנחנו עובדים על פרויקט תוכן חדש, המשלב אוכל עם בגדים יפים שאני ממש אוהב".
הכוכב הצעיר מוסיף: "יש לי אהבה מיוחדת לבישול ואפייה, וכשאני נכנס למטבח אני יוצא עם דברים מופלאים, והכל בשילוב של ריקוד, משחק וצחוק. אני אוהב את הבמה, וגם את הקהל וברוך ה' הקהל אוהב אותי".
הקמפיין של המותג "לי קופר קידס" בהשתתפותו מתוכנן לקראת סוף השנה הנוכחית וימשיך גם לעונה הבאה ויציג תכנים המשלבים אופנה, קולנרייה ולייף סטייל.
עוד ב-
גנית אלון סמנכ"לית השיווק של "לי קופר קידס" התייחסה לבחירה ואמרה: "אריאל הוא ילד עם אישיות כובשת, שהגיע להישגים מרשימים הראויים להערכה רבה, יחד איתו בנינו פרוייקט המחבר יחד שני עולמות שלא תמיד מתחברים באופן טבעי – קולינריה ואופנה ויש לנו פרויקט מקסים שאני בטוחה שיזכה לעניין בקרב העוקבים. מבדיקות שערכנו עולה כי הצופים הנאמנים של אריאל ברשת, הם בעיקר ילדים, בני נוער ונשים – שהם גם קהל היעד של המותג לי קופר קידס. אנו בטוחים שניצור תוכן ועניין רב בקמפיין החדש בזכות המקצוענות, הקסם, והמעורבות שלו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה