שיווק ופרסום
מותג התה הבינלאומי: זה הקמפיין החדש בעלות 750 אלף שקל
מותג פומפדור יוצא בקמפיין חדש בישראל, בהשקעה של 750,000 ₪, לרגל השקת מהדורות חליטות מיוחדות לחורף 2025. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובבתי הקולנוע, עם סרטונים שמציגים את מגוון הטעמים הייחודיים
מותג החליטות הבינלאומי פומפדור, המוביל בעולם בסגמנט חליטות הצמחים והפירות, יוצא בקמפיין רחב בישראל לרגל השקות מהדורות מיוחדות לחורף 2025. הקמפיין, בהשקעה של כ-750,000 ₪, יעלה בשבוע הבא ויתפרסם בערוצי הטלוויזיה קשת 12 ורשת 13 ובבתי הקולנוע ברחבי הארץ, תחת הסלוגן “פומפדור - מלכת החליטות”.
הקמפיין מציג 5 סרטונים שונים, כאשר כל אחד מהם יוקדש לטעם חדש ומיוחד מתוך המהדורות לחורף 2025. בין הטעמים שצפויים לעלות: חליטת נענע, סנגריה חמה, פירות יער, קמומיל וג’ינג’ר לימונית. כל סרטון ישדר את היתרונות הבולטים של חליטות פומפדור – איכות מעולה, טעמים ייחודיים ומרעננים.
פומפדור תה ג'ינג'ר דבש (צילום: יח"צ)
פומפדור הוא חלק מחטיבת המזון והבריאות של חברת שסטוביץ, והמוצר מיוצר על ידי טיקנה הגרמנית, אחת מחברות התה הגדולות בעולם עם מעל 130 שנות ניסיון. טיקנה הייתה החברה הראשונה שהציגה את תיון התה, ומאז הפכה למובילה בתחום. חליטות פומפדור נמכרות בהצלחה רבה ברחבי אירופה, והן נחשבות לאחת הבחירות המובילות בשוק החליטות הצמחיות.
עוד ב-
גלית בר, מנהלת חטיבת המזון והבריאות של שסטוביץ: "הקמפיין החדש ידגיש את ערכי המותג ויתרונותיו: מותג וותיק עם שם עולמי, מספר 1 במכירות של חליטות צמחים ופירות בעולם, מוביל בשוק האירופאי, עם מגוון עשיר ומגוון של טעמים, איכות בלתי מתפשרת"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה