שיווק ופרסום

הקמפיין החדש והמסקרן של נינט טייב הגיע: זו ההפתעה שמחכה לכם

נינט טייב חוזרת ובגדול בקמפיין הנחשק של אירוקה שהולך לחרוך את מסכי הטלוויזיה כבר בימים הקרובים. היוצרת המוערכת תככב לראשונה כפרזנטורית של רשת האופטיקה המובילה בישראל ועם הפתעות בדרך: שיר מקורי קצר של הזמרת שנכתב במיוחד עבור הפרסומת. כל הפרטים והצצה ראשונה ומיוחדת | בלעדי
יהודה לוינגר | 
נינט טייב בקמפיין אירוקה (צילום יניב אדרי)
הקמפיין המסקרן והמדובר של אירוקה ונינט טייב יוצא לדרך. לאחר שלפני חודשיים דיווחנו ב-ice על כך שהיוצרת המוערכת קטפה את הקמפיין של Erroca by Super-Pharm. בכך תהיה טייב הפרזנטורית הראשונה של הרשת מאז שנרכשה על ידי סופר-פארם
Erroca By Super-Pharm מציעה כ-140 נקודות מכירה בפריסה ארצית, הכוללות את חנויות אירוקה ומחלקות האופטיקה בסניפי סופר-פארם שמותגו מחדש תחת השם Erroca By Super-Pharm. החנויות משלבות חדרי בדיקה ואופטומטריסטים מוסמכים, לצד קולקציות משקפי שמש של מותגי על בינלאומיים וקטגוריית ראיה מקצועית. זהו הקמפיין הראשון של המותג במרכזו עומדת נינט כפרזנטורית והוא מדגיש את המסר העיקרי שרשת אירוקה זו רשת אופטיקה.  

מתוך הקמפיין המסקרן של רשת אירוקה ונינט טייב.  צילום: יחצ
הפרסומת בהפקת משרד הפרסום פרסמן ברוך, בכיכובה של נינט טייב, מציגה סיטואציות שמתארות את הקשיים היומיומיים שאנשים חווים כתוצאה מבעיות ראייה. הפרסומת מלווה בשיר מקורי קצר שנכתב במיוחד, אותו מבצעת נינט בליווי להקה המורכבת מדמויות אופטומטריסטים.

מתוך קמפיין אירוקה. צילום: יניב אדרי
עוד חידוש מסקרן מבית היוצא של אירוקה ופרסמן ברוך: בפרסומת מופיע בהופעת אורח גם נועם טור דוגמן ופיינליסט העונה ראשונה של הישרדות.
הקמפיין בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, צפוי לעלות בימים הקרובים ויתמקד בקולקציית משקפי ראייה. הקמפיין יושק בטלוויזיה, פלטפורמות דיגיטליות, ומדיה חברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה