שיווק ופרסום

בהשקעת מיליון שקל: ענקית האופנה בקמפיין AI הראשון אי פעם בישראל

רשת האופנה H&O תעלה השבוע בקמפיין AI ראשון מסוגו בישראל, בתקציב הנאמד בכמיליון שקל, שכל כולו בינה מלאכותית
מערכת ice | 
תצוגת אופנה-אילוסטרציה AI
רשת האופנה H&O תעלה השבוע בקמפיין AI ראשון מסוגו בישראל, בתקציב הנאמד בכמיליון שקל, שכל כולו בינה מלאכותית. הסרט החדשני נוצר תוך שימוש במספר רב של כלי AI ביניהם: Midjourney ו-Miro, שעזרו בבניית יצירת דמויות עקביות ולאחר מכן במודל IDM-VTON ו- Flux שסייעו בהלבשת הדמויות בפריטי המותג המדויקים הנמכרים במבצע ברשת H&O.
בנוסף על כך, נעשה שימוש בכלי הנפשת וידאו, ביניהם: LUMA, Runway ו-Kling. מילות השיר נכתבו בעזרת ChatGPT והמוזיקה עם Suno.ai. הקמפיין החדש של ענקית האופנה יעלה לרגל השקת קולקציית הילדים לסתיו חורף 2024-25 באמצעות משרד הפרסום KNBL (קניבל מדיה), בטלוויזיה בערוצים 12, 13, בפלטפורמות הסושיאל ובנכסים הדיגיטלים של החברה. 
לדברי יוסי מלכה, מנכ"ל קבוצת H&O: "כרשת מובילה בתחומה, עם קולקציות לילדים בנים ובנות, אופנתיות ואיכותיות, הדוגלת בשיפור, חדשנות ואופנתיות בחרנו לאמץ גם את החדשנות הטכנולוגית וליצור, לראשונה בישראל, באמצעות משרד הפרסום KNBL, סרט פרסומת לאופנת הילדים של H&O שכולו בטכנולוגיית AI".
הקמפיין החדש של רשת האופנה H&O (צילום: יח"צ)
הקמפיין החדש של רשת האופנה H&O (צילום: יח"צ)

עוד הוסיף מלכה: "קולקציות אופנת הילדים ב H&O, עברו בשנים האחרונות מהפכה הן מבחינת העיצובים, הבדים, האיכות, המגוון העשיר ואנו רואים במהלך זה, מהלך משלים המנגיש את האופנה העדכנית שלנו לילדים עם הטכנולוגיות החדשניות ביותר ובמחירים האטרקטיביים ביותר בישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה