שיווק ופרסום

אילנית לוי משנה כיוון בקריירה: "משהו שבאמת לא חלמתי עליו"

הקולקצייה החדשה בגולברי בעיצובה של לוי מאופיינת באווירת ובהשראת הסתיו הפריזאי ובה ניתן למצוא את החותם האישי של לוי, המשלבת את חייה כאשת קריירה מצליחה, דוגמנית, אמא ואישה גם יחד: "היה חשוב לי להביא ללקוחות, קולקציה יפה ופונקציונלית שיכולה להתאים לכולן"
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
זה הזמן לומר מזל טוב למנחת הטלוויזיה של קשת 12 ודוגמנית העל, אילנית לוי, הפרזנטורית של בית האופנה גולברי, שמשיקה השבוע קולקצייה חדשה שעיצבה, במהדורה מוגבלת.  
הקולקצייה החדשה בעיצובה של לוי מאופיינת באווירת ובהשראת הסתיו הפריזאי ובה ניתן למצוא את החותם האישי של לוי, המשלבת את חייה כאשת קריירה מצליחה, דוגמנית, אמא ואישה גם יחד.

אילנית לוי אמרה לרגל השקת הקפסולה שלה: "אני כל כך שמחה לתת ביטוי אומנתי לנושא שאני מאד אוהבת ומקורבת. בית האופנה גולברי משמש לי בית כבר שנים רבות ובאחת הישיבות שישבנו יחד עם הנהלת החברה והעלו בפניי את הרעיון לראשונה זרחתי, ושהבנתי שהקולקציה נחטפה זה רק נתן לי דרייב להעביר הלאה את החזון האופנתי שלי, זה משהו שבאמת לא חלמתי עליו".
עוד לדבריה:  "לעיתים יום עבודה שלי מתחיל מהבוקר, משם אני רצה לקחת את הילדה לגינה, ולא תמיד יוצא לי לחזור הביתה. היה חשוב לי להביא ללקוחות, קולקציה יפה ופונקציונלית שיכולה להתאים לכולן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה