ויראלי

אילנית לוי ואלירז שדה מבלים בחג: לאן נסעו עם הילדים?

זוג מגישי הטלוויזיה ואנשי התקשורת יוצאים לבילוי משפחתי בתחילת השבוע במהלך חג סוכות, ויחד איתם מצטרפות הבנות אריאה ואלין גולן: "איזה כיףףף ווואוו"
מערכת ice |  1
אילנית לוי ואלירז שדה (צילום יוטיוב/ HOT)
מלכת היופי לשעבר ומגישת קשת 12 אילנית לוי חושפת פרט מעניין שלא הכרנו עליה - היא לא אוהבת ללכת לים. 
ולכן ההחלטה שלה ושל אלירז לקחת את הבנות לבילוי משפחתי בחוף הים הוא ויתור גדול של אילנית למען המשפחה. בסדרת סטוריז שהיא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה הציגה אילנית את צב הים המנופח שהמשפחה לוקחת בשביל לצוף איתו על המים.
בסטורי שהעלתה לאחר מכן אמרה אילנית: "אני רק אנצל את ההזדמנות הזאת, ואגיד שאני לא אוהבת ים. אני אוהבת את המשפחה שלי אבל אני לא אוהבת ים. בזמן שהלכתי להביא משהו מהבית זה מה שקורה באוטו, זה כיף ללכת לים זה קליל וזה נעים. זה נקי. הנה הוא קושר לי צב לגג. הילדה בשוק. אני לא מאמינה שאני באה לים".



(מתוך חשבון האינסטגרם של אילנית לוי)
בשבוע שעבר מגישת קשת 12 אילנית לוי, ראתה את בעלה אלירז שדה דואג להרים סוכה בחצר ביתם המשותף ברחובות, אבל בצל מלחמת חרבות ברזל שום דבר לא מרגיש לה אותו הדבר והיא סיפרה לעוקביה למה חג סוכות השנה לא יהיה שמח כבעבר.
לוי העלתה סטורי בו כתבה: "פעם סוכה הייתה עושה לי כל כך טוב על הנשמה, צחוקים, שמחה, פעם בחיים הקודמים שלנו. היום יש בנו כאב בלבנות אותה, אבל נאחזים בתקווה והלוואי שכולם יהיו כבר בבית עם המשפחות שלהם, כולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילנית לוי ואלירז שדה
    רובי 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה אמור לעניין
    סגור