שיווק ופרסום

לאחר שנפרדה מהמיליארדר הישראלי: הדוגמנית שחיה בדובאי חוגגת

המיליארדר טדי שגיא ובת זוגו יעל ניזרי הודיעו לאחרונה כי הם מפרידים כוחות, לאחר 14 שנה וכאשר יש להם שישה ילדים. לאחר שהחליטה להישאר באמירויות שם התגוררה מאז הגירושים, כעת פורסם הצעד הבא שלה
מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מלכת היופי הישראלית לשנת 2006 והמיליארדר ואיש העסקים הישראלי טדי שגיא, החליטו לאחרונה לפרק את החבילה ולהתגרש לאחר 14 שנות נישואים ושישה ילדים. הם הוציאו הודעה משותפת בה הודיעו על הפרידה והותירו רבים בהלם.
כאשר הודיע הזוג הנוצץ על הפרידה, כתבו בהודעה: "אחרי 14 שנים של חברות אמיתית ואהבה גדולה ביחד, קיבלנו החלטה משותפת להיפרד. יש לנו שישה ילדים אהובים ונהדרים שהם הדבר הכי יקר לנו ואנו נמשיך לגדלם במשותף. ההחלטה שלנו נלקחה יחד ובכבוד הדדי".
לאחר הפרידה פורסם כי נזרי והילדים ימשיכו את חייהם בדובאי ובוחרים להישאר בבית המשפחתי המוכר בו חיו לפני הפרידה. ההחלטה להישאר שם נובעת מהשתלבותם המוצלחת של הילדים במערכת החינוך המקומית ומנוכחותה של אחותה האמצעית של נזרי, שעברה גם היא לדובאי עם משפחתה.
היום (שלישי) פורסם ב-TMI  כי נזרי ממשיכה הלאה וכבר קיבלה קמפיין נוצץ למותג לטיפוח שיער "The Beauty Intelligence". הקמפיין בכיכובה של ניזרי צולם בדובאי, כאשר מדובר בהחלטה שנבעה מהקרבה למקום מגוריה של ניזרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה