שיווק ופרסום

מכרז המיליונים של חברת החשמל התחיל: משרדי הפרסום הגדולים בדילמה

מכרז הפרסום של חברת החשמל יוצא לדרך, כאשר לפני ימים ספורים נסגרה ההרשמה ונשלחו ההצעות הראשוניות. משרדי הפרסום הגדולים - היחידים שעומדים בקריטריונים של חברת החשמל - בדילמה, לאור רפורמת החשמל שצירפה אליה חברות רבות לקרב, כמו בזק והוט. אלה משרדי הפרסום שהגישו ואלה שלא. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
חברת החשמל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מכרז המיליונים של חברת החשמל החל בשלב הראשון, עם סגירת ההרשמה ושליחת ההצעות של משרדי הפרסום. המכרז עתיר התקציב עומד על 40 מיליון שקל לשנתיים, ומדובר במכרז יוקרתי וגדול, שנחשב מאוד הוגן בתנאיו.
תנאי המכרז הובילו לכך שרק משרדי הפרסום הגדולים יוכלו לגשת. הן על פי כמות העובדים, מחזור הכספים, הניסיון וכדומה. מי שהגישו ככל הנראה הם אדלר-חומסקי שהיו עד כמה שנים רבות עם חברת החשמל, וכן קבוצת פובליסיס שתתחרה על המכרז. מקאן וגיתם גם הם הגישו. מי שככל הנראה לא הגיש הם ראובני פרידן ויהושע.
משרד הפרסום הגדולים בדילמה לאור תקציבים מכובדים הקשורים לחברת החשמל, כאשר מחלקות אחרות בקבוצות הפרסום לא יעמדו בקריטריונים של חברת החשמל ובכך תעמוד דילמה האם אותו משרד יוכל לפרסם שתי חברות מתחרות באותה קטגוריה. יש לציין שחברת החשמל לא העמידה באחד מהתנאים כי אל למשרד פרסום לפרסם חברה המתחרה ברפורמת החשמל.
כך, לפני חודש חשפנו ב-ice כי גיתם BBDO נבחרה לתקציב היוקרתי של הוט. על הפרק בוודאי הוט אנרג'י וכניסתה של ענקית הטלוויזיה לתחום החשמל. ענקית התקשורת בזק נכנסה אף היא לתחום החשמל, ואדלר-חומסקי גם הם יצטרכו להחליט לגבי המכרז של חברת החשמל. בזק אף היא כבר החלה בקמפיין אגרסיבי של אדלר. ביולי חשפנו כי ראובני פרידן זכו במכרז של סלקום, וחברת התקשורת אף היא עם סלקום אנרג'י. פרטנר אף היא עם מקאן תל אביב, שנכנסה כבר בתחילת השנה לתחום החשמל.
האם משרדי הפרסום הגדולים לא יוותרו על מכרז המיליונים של חברת החשמל וייאבקו עד הסוף? ומה יהיו תגובותיהן של בזק, הוט, פרטנר וסלקום לכך שמשרד הפרסום שלהם עתיד לפרסם גם את חברת החשמל - בעוד הם הולכים בכל הכוח על הרפורמה? מדובר אם כן במכרז מאוד מעניין ומסקרן שכדאי ושווה לעקוב אחריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה