שיווק ופרסום

אדל בספלוב פודה מזומנים: השקעה של מיליון שקל

?מותג טיפוח השיער היוקרתי LA BEAUTE משיק קמפיין טלוויזיה ראשון בכיכובה של הדוגמנית והמשפיענית אדל בספלוב בהשקעה של כמיליון שקלים
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום שי פרנקו)
מותג טיפוח השיער היוקרתי LA BEAUTE יוצא בקמפיין טלוויזיה ראשון בכיכובה של הדוגמנית והמשפיענית אדל בספלוב.  הקמפיין עלה לראשונה במהלך גמר "המרוץ למיליון" וישודר עוד בכל ערוצי הטלוויזיה, בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים.
הקמפיין מתמקד בחיזוק תחושת הביטחון העצמי שמעניקים מוצרי השיער של LA BEAUTE, תחת המסר כי שיער בריא ומטופח תורם לביטחון עצמי ויופי טבעי, אלציון השקת הקמפיין, מציעה החברה מבצע ייחודי ברשת סופר-פארם: 40% הנחה על כל מוצרי המותג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

אם כבר מזכירים את כוכבת הרשת אדל בספלוב שממשיכה להפוך את הרשתות החברתיות שלה לקרקע פורה לעקיצות לבעל האהוב, שגם יודע לענות בעוקצנות לא פחות, דרמה רפואית הפעם עלתה במהלך הדברים ששיתפה ולא נראה שהפעם יש מקום להתבדח, כך לפחות עולה מהדברים הנוקבים שכתבה.
כוכבת הרשת שיתפה כי מאץ’ נאלץ לעבור הליך רפואי בשל כאבים והיא כתבה: “מאצ’ הלך לעשות זריקה לגב. שזה אפידורל ממש כמו שעושים לנו, רק להם הגברים עשוים הרדמה… רק אניח את זה כאן”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה