שיווק ופרסום

רשת טיב טעם בהשקעה של 1.5 מיליון שקל: הלקוחות מרוויחים בענק

לקראת ראש השנה וחגי תשרי, רשת טיב טעם יוצאת השבוע בקמפיין חדש בעלות 1.5 מיליון שקל, במסגרתו, מציעה הרשת מוצרים ייחודיים המאפשרים ליצור ברכות חדשות לחג. בתוך כך, תציע הרשת גם מגוון רחב של מבצעים, הנחות והטבות משתלמות לשולחן החג
מערכת ice | 
סניף טיב טעם רמת אפעל (צילום אסף לב)
לקראת ראש השנה וחגי תשרי, רשת טיב טעם יוצאת השבוע בקמפיין חדש, במסגרתו, מציעה הרשת מוצרים ייחודיים המאפשרים ליצור ברכות חדשות לחג, המתאימות לקולינריה ולאג'נדת "החופש לבחור" המותגית. 
הקמפיין נכתב, צולם ונערך ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויעלה בערוצי הטלוויזיה, כולל פרסום למגזר הרוסי. בדיגיטל, ברדיו ובסושיאל. בתסריט: מוצגים לקוחות במספר סצנות בסופר, במהלך הקניות לחג, כאשר בכל סיטואציה מופיעה ברכה ופרשנות שלה המקבלת ביטוי באינטראקציות הבין אישיות.
כך למשל, כשהקריין מברך: RIBS "שלא נריבס לעולם", רואים לקוחות מפרגנים אחד לשני בתור לקצביה. דוגמא נוספת: כשהקריין מברך: טלה "שנתעלה על עצמנו", רואים קצב מושיט אריזת שוק טלה ששני לקוחות חושבים שהיא שלהם ובמקום לריב לוחצים דרכה ידיים. כמובן שטיב טעם לא שחכה גם את הברכות המסורתיות של גזר "שיגזור עלינו בשורות טובות", סלק "שיסתלקו אויבנו" ועוד. במקביל לעליית הקמפיין, תציע הרשת גם מגוון רחב של מבצעים, הנחות והטבות משתלמות לשולחן החג. 
אביבית לוי-נעים, מנהלת השיווק והמכירות בטיב טעם: "שנה חדשה זו הזדמנות לבחון את השנה שהייתה ולשאול: מה נאחל לעצמנו בשנה שתגיע? שאלה שתמיד קשה לענות עליה ועוד יותר בתקופה הזו. אנחנו בטיב טעם, דרך קמפיין החג, בחרנו להציע ברכות חדשות לשנה החדשה, כאלה שלוקחות בחשבון את הקולינריה והמוצרים הייחודיים שיש לנו להציע - ומחברות אותן לאג'נדות החברתיות שחשוב לנו לקדם תחת 'החופש לבחור' וזאת, תוך חוויית קנייה שאין שניה לה". 
עוד הוסיפה אביבית לוי-נעים בנוגע לקמפיין החדש שעולה לאוויר לקראת החג כי: "זאת הזדמנות מצוינת לאחל לכולנו שנה טובה (יותר) ולייחל לשובם של החטופים ולהחלמתם של הפצועים במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה