שיווק ופרסום

פינטרסט במהלך שובר שוויון בישראל: "פוטנציאל של השוק המקומי"

חברת Httpool ישראל זכתה בנציגות המקומית של Pinterest, מה שמסמן התרחבות משמעותית לפלטפורמת הפרסום הוויזואלית. Pinterest, עם מעל ל-518 מיליון משתמשים פעילים, מציעה חלופה נקייה למותגים. Httpool תתמוך במפרסמים מקומיים ובינלאומיים במכירות און-ליין, במיוחד בתחומי האי-קומרס והתיירות

מערכת ice | 
פינטרסט (צילום freepik)
חברת Httpool ישראל, חלק מקבוצת Aleph הגלובלית, הודיעה לאחרונה על זכייתה בנציגות המקומית של פלטפורמת הפרסום של Pinterest. מדובר בצעד משמעותי עבור החברה, אשר החלה את פעילותה בישראל עם נציגות מערכת הפרסום של Amazon לפני שלוש שנים. כעת, Httpool מתרחבת לשוק המקומי עם הגעתה של Pinterest, פלטפורמת החיפוש הוויזואלי המובילה בעולם.
Pinterest, שהוקמה בשנת 2010, היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה האמריקנית בשווי של כ-20 מיליארד דולר. החברה מגדירה את עצמה כמנוע חיפוש וויזואלי עם מעל ל-518 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, מתוכם 91 מיליון הם אמריקאיים וכ-100 מיליון משתמשים נוספים נמצאים בחמש המדינות הגדולות באירופה. בשנים האחרונות, הכנסות החברה מפרסום צמחו ב-% דו ספרתיים כל שנה, ובשנת 2023 חצו את הרף של 3 מיליארד דולר.

(צילום: יח"צ)
הפלטפורמה של Pinterest פונה בעיקר לקהל נשי, אך לאחרונה היא מרחיבה את קהל היעד שלה גם לגברים. טווח הגילאים של המשתמשים נע בין 18 ל-45, ופינטרסט נחשבת לפלטפורמה השנייה הכי צומחת בעולם אחרי טיקטוק, מבין 10 הרשתות החברתיות הגדולות.

(צילום: יח"צ)
Pinterest מהווה כיום חלופה משמעותית למותגים ברחבי העולם המחפשים להעלות קמפיינים על פלטפורמה "נקייה", שאינה נתפסת כתומכת בתכנים בעייתיים או שליליים. בעוד ש-Pinterest החלה את דרכה מעולמות העיצוב, היא התפתחה גם לתחומים כמו מזון, אופנה, מוצרי צריכה ותיירות. בישראל, יש לפלטפורמה מעל 1.1 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, כש-80% מהם נמצאים בטווח הגילאים 18-45 ומאופיינים בהכנסה גבוהה מהממוצע.

(צילום: יח"צ)
הזכייה של Httpool בישראל מצטרפת ל-11 שווקים נוספים בהם החברה זכתה להפעיל את הפלטפורמה ברחבי העולם, כולל הודו, מרוקו, דרום אפריקה, תורכיה ושווקים נוספים. היא מהווה שותף אסטרטגי של Pinterest ברחבי הגלובוס. מנכ"ל Httpool ישראל, אורי אלמן, הגיב בהתלהבות על ההשקה: "אנו נרגשים וגאים בבחירה של Pinterest להשיק את הפעילות שלה בישראל, במיוחד לאור השנה האחרונה בישראל. כניסת חברה פרסומית גלובלית נוספת לישראל והשקעת משאבים בשוק המקומי מהווים עדות לחוסן הלאומי שלנו ולפוטנציאל של השוק המקומי."
לאחרונה, החלה Httpool להעלות קמפיינים ראשונים על גבי הפלטפורמה עבור מותגים גדולים כמו נספרסו, H&M, יוניליוור, חוגלה, קימברלי קלארק, תנובה, תמי 4 מקבוצת שטראוס, סמארט, חברות מעולם העיצוב וחברות הבנייה. הפלטפורמה מאפשרת שליחת גולשים לאתרי המותגים לצורך ביצוע רכישות, ופעילות Httpool בישראל תתמוך גם במפרסמים מקומיים במכירות און-ליין לכל העולם, במיוחד בתחום האי-קומרס והתיירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה