שיווק ופרסום

המהפכה החדשה במיתוג: איך לדעת להוביל את המותג שלך לעידן חדש?

הכשרה מתקדמת למנהלי מותג: המסלול החדשני שמשיקה Brand Academy מעניק ידע וכלים חיוניים לפיתוח, ניהול והצלחה בשוק

מערכת ice | 
לימודים גבוהים
בעידן הנוכחי, שבו השוק מוצף במותגים ותחרות גוברת, הצורך במנהלי מותגים מיומנים הוא חיוני יותר מתמיד. כדי להצליח בעולם הדינמי שבו אנו חיים, חברות צריכות להשקיע ביצירת מותגים חזקים.
Brand Academy מציעה מסלול להכשרה והסמכת מנהלי מותג, המיועד לצייד את המשתתפים בידע ובכישורים הנדרשים לעולם המיתוג. המסלול עוצב כדי לספק את כל הכלים והטכניקות הנדרשות לפיתוח וניהול מותגים מצליחים. הוא כולל הכשרה מקיפה, החל מהבנת פסיכולוגיית המיתוג ועד לניהול מותגים בעולם הדיגיטלי.
 
מסלול זה, הוא המסלול היחיד בישראל שמשלב בין הידע הנדרש ליצירת מותגים חדשים לבין ניהול שוטף. המשתתפים יצאו עם ידע רחב כמו איך ליצור מוצר חזק והתאמתו בשוק תוך שינויים בתנאים ודרישות הלקוח.
ההשקעה בהכשרה מקצועית בתחום המיתוג היא לא רק השקעה בהצלחה אישית אלא גם בתשואה העסקית של הארגונים עצמם, בעידן שבו ניהול מותג נכון הוא מפתח להצלחה בשוק.

יריב עמית מייסד Brand Academy (צילום: רמי זרנגר)
יריב עמית מייסד Brand Academy: ״אני גאה להוציא לדרך לראשונה בישראל את המסלול הייעודי, עבור הכשרת מנהלי מותג. זהו מסלול הלימודים המעמיק והמקיף ביותר בישראל ובוגריו ייהנו, מהמרצים הבולטים ביותר בתעשייה, יירכשו ידע יישומי וניסיון מעשי באמצעות ביצוע פרויקט עבור חברות, הזדמנות לנטוורקינג עם מנהלים מובילים בתעשייה ואפשרות לסטאז׳ בחברות מובילות במשק, סוכנויות מיתוג או חברות ייעוץ״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה