שיווק ופרסום

ברגר קינג, KFC ועוד: זה הקניון שמציע ארוחות ב-25 שקל בלבד

קניון רננים יוצא במהלך מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים ומציע הנחות משמעותיות על מגוון מנות במסעדות במתחם האוכל "פוד זון". המנות יוצעו במחיר מיוחד של 25 שקל בלבד. אלה הרשתות שמשתתפות במצבע המיוחד
מערכת ice | 
קניון רננים (צילום ליאור אביטן)
קניון רננים יוצא במהלך מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים ומציע הנחות משמעותיות על מגוון מנות במסעדות במתחם האוכל "פוד זון". המנות יוצעו במחיר מיוחד של 25 שקל בלבד.
המבצע המיוחד בקניון בין התאריכים 8-11 בספטמבר יוכלו המבקרים ליהנות ממנות במחיר אטרקטיבי של 25 שקלים בלבד בכל אחת מהמסעדות המשתתפות במבצע, ביניהן: ברגר קינג, בורגר ראנץ', צ'וקה, חומוס ברכה, הממלכה, באשר, סיציליאנו פסטה, ניו יורק, KFC.
המבצע מציע מגוון רחב של אפשרויות למנות וארוחות החל מפיצות והמבורגרים ועד סלטים ומנות אסיאתיות, כך שכל אחד יוכל למצוא את הארוחה המתאימה לו. המבצע יתקיים בימים 8-11 בספטמבר בין השעות 16:00 ל-20:00.
קניון רננים הוא לא היחיד שמציע הטבות מסקרנות לרגל פתיחת שנת הלימודים. לקראת תחילת שנת הלימודים הקרובה, Moovit, אפליקציית התחבורה הציבורית והשיתופית המובילה בישראל, הודיעה על השקת חוויית תשלום נוחה ויעילה יותר בתחבורה הציבורית בדרך לבית הספר. הנהלת חברת מוביט מציינת כי אותם משתמשים צעירים יוכלו לשלם מהנייד בקלות ואף ליהנות מ-50% הנחה על הנסיעות באמצעות פרופיל ילדים ונוער. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה